חברת רהיטי אור מציעה ללקוחותיה ריהוט ביתי מכל סוג: ספות, סלונים, מערכות ישיבה, מיטות נוער, ספות על קל, מיטה וחצי, מיטות ילדים, מיטות זוגיות, כורסאות, שולחנות קפה, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד. בנוסף, מציעה החברה גם ריהוט משרדי מגוון, וכן ריהוט למוסדות ולמבנים ציבוריים. רהיטי אור עוסקת גם בייבוא רהיטים מחו"ל, מה שמאפשר לה להחזיק מלאי גדול ומגוון מאוד של רהיטים באיכות גבוהה במיוחד.
ממליצה לכם מקרב לב לא להתקב!!!!!!
הזמנתי מיטה והובטח לי אותה בשלמותה עד 21 יום.
3 פעמים מוביל קבע איתנו בדירה החדשה במרחק 30 דק נסיעה ו3 פעמים המוביל התנצל ואמר שהמיטה שבורה ולא יוכל להתקין אותה.
האם זה שפוי? להוציא אנשים באמצע יום עבודה 3 פעמים? לנסוע 30 דק הלוך וחזור? בזבוז הפרנסה והדלק? מי אמור לספוג את זה???
כמובן שעבר כבר מעל ל30 ימים והמיטה לא הגיעה אליי בשלמותה!!!!
שירות לקוחות הכי מזעזע שפגשתי בחיים, האם הגיוני שלא ניתן לדבר עם מנהל????
האם הגיוני שאני דורשת את כספי בחזרה ולא מחזרים לי אותו????!!!!!!
היום התקשרתי 18 דק על הקו ואפילו אין מענה של נציגה.
כמובן שלא אשתוק עד שאקבל את כספי במהירות האפשרית על מנת לרכוש ממקום אחר מיטה חדשה גם אם נצטרך לערב גורמים משפטיים..
הזמנו מיטת נוער נפתחת עם ידיות וגב מעץ, כאשר הגיע המוצר היה עם ידיות וגב ממתכת דקה ופשוטה (שעלותו באתר כ-600 שקלים פחות מהמוצר שהזמנו). שירות הלקוחות אמרו לנו כי יצרו אתנו קשר בקרוב כדי לקבוע הספקה של גב וידיות חדשות. לאורך 5 חודשים היינו צריכים להתקשר כמעט כל שבוע כדי להודיע להם שעדיין לא יצרו אתנו קשר. כל פעם אמרו לנו שמוזר מאד שלא יצרו אתנו קשר וכי יצרו אתנו קשר וההספקה תגיע "עד יום חמישי".
אף אחד לא חזר אלינו מיוזמתו, אף אחד לא חשב לבדוק אם טיפלו בפנייה. אנחנו היינו חייבים לבזבז את הזמן שלנו לרדוף אחריהם שבוע אחר שבוע במשך תקופה ארוכה.
אחרי 5 חודשים, סופסוף הגיעו להחליף את הגב והידיות. המובלים אמרו לנו ספק בצחוק, ספק ברצינות ש-5 חודשים זה זמן הטיפול "הכי מהיר" שהם שמעו עליו. אחרי שהורידו את ידיות המתכת, הודיעו לנו המובילים שהחורים הקודמים לא מתאימים ושעליהם לקדוח חורים חדשים והציגו את זה כאופציה היחידה. לאחר ההחלפה, החורים הישנים בבד ועץ הספה נשארו חשופים ללא כל מילוי, מה שנותן לספה מראה מאד לא אסתטי. כך שבסופו של דבר קיבלנו מוצר פגום לאחר 5 חודשי המתנה.
כאשר יצרנו קשר עם החברה כדי לבקש פיצוי על המצב, פגשנו גישה מזלזלת ולא נעימה. הם אמרו שהמובילים הודיעו להם ש"אישרנו" להם לעשות חורים נוספים. לאחר כמה ימים, הודיעו לנו שהם מוכנים להחזיר לנו 100 שקלים (פחות מ-5% מהמחיר ששילמנו על המוצר), ולתת לנו פיצוי של סט מגבות. אמרנו להם שאנחנו לא מעוניינים במגבות, ושאנחנו מבקשים פיצוי כספי שתואם את המצב. בשלב זה הם הפסיקו להגיב להודעות. לא קיבלנו שום פיצוי.
חוויית קנייה מזעזעת, טווח ההגעה תוקע את הלקוח בבית 5-6 שעות וזה יום מראש בלבד, הסלון הגיע פגום עם שריטות ועם רגליות לא תואמות לתיאור, אני רודפת אחרי שירות הלקוחות 4 חודשים!!! ואין מענה