מידע נוסף על קרייזי בלון קידום מכירות בע"מ
אזורי שירות
ראש העין
תחומי העסק
בלונים
מאפיינים נוספים
שירותי ניפוח בלונים
שירות לפרטיים
שירות ללקוחות עסקיים
תותחי קונפטי
עיצוב רכבי חתן וכלה
הפקת מסיבות וימי הולדת
סלסילות שי ומתנות
בלוני תודה על מכוניות
משלוחים עד בית הלקוח
עוד פרטים
שפות שירות נוספות
אנגלית
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על קרייזי בלון קידום מכירות בע"מ
4.5
דירוג כללי
תומר
14/02/2018
5
שירות מדהים מחיר ללא תחרות
רכשתי חולצות במחיר מדהים הייתה בעיה בהזמנה באשראי ועזרו לי לפתור אותה בסבלנות שירות כזה בדרך כלל יש רק באמריקה מומלץ בחום אורית
09/01/2018
5
מוצרים איכותים ומוצלחים
שירות מהיר, יעיל, זול ואיכותי
הזמנתי בלונים ודיסק און קי ממותג
מוצלח מאוד! חיים
03/11/2013
4
פניתי לקנות בלוני הליום.הכול היה טוב שירות אדיב ומציון ונעים יעיל. הבעיה העיקרית שהמיקום לא נוח.האספקה הייתה בזמן שנקבע.המחיר היה בהתאם לשוק. עשיתי סקר שוק. בחרתי בבית העסק כי היה אדיב בשיחת טלפון נשמע אמין.
user79763
02/06/2013
4.5
פניתי לקנות בלונים, השירות היה מצויין, היו אדיבים ואחלה, קיבלתי באותו רגע את הבלונים, המחיר היה סביר, פניתי אליהם כי הם קרובים אלי
user62605
28/02/2013
4
היה ארוע לחברה בת 80 ופניתי כדי לקנות בלונים. הרבה בלונים עם הליום עם חוט ארוך וכשנכנסו וחדר עברו דרך מסך של חוטים צבעוניים. אני מכירה אותם וקונה אצלם הרבה, השרות אצלם תמיד מצוין, הם תמיד אדיבים ומוכנים לעזור. בפעם האחרונה הזו שקניתי מהם, בניגוד לכל הפעמים האחרות, מספר מהבלונים היו פגומים. הם טיפה יקרנים.
תגובות (1)
תגובה של בית העסק
04/03/2013
ראשית אני רוצה להודות לך על חוות הדעת החיובית, ביקורת באשר היא הינה האמצעי היחיד להשתפר.
במידה ויש בעיה עם הזמנה או שהיא אינה לשביעות רצונו של הלקוח, הפעולה הנכונה ביותר הינה ליצור קשר עם הנציג שטיפל בהזמנה. כל הזמנה מלווה ע"י נציג אישי הזמין 24 ש' לטובת לקוחותינו, במידה ומתקבלת הערה כזאת בסמוך לאירוע אנו יכולים לשפר ולתקן את ההזמנה ע"מ להבטיח את שביעות רצונו של הלקוח ולבדוק כיצד נוצר הפער.
באשר למחיר, המחירים שלנו מאוד אטרקטיביים וזאת בהתחשב ברמת השירות שלקוחותינו מקבלים והאחריות שלנו לשביעות רצונם מהפתרונות שלנו, בהתחשב ברמת השירות, חומרי הגלם שאנו עובדים איתם ומספר העובדים שמשרתים לקוח בודד מחירינו הינם זולים.
צר לי שאני שומע על כך רק עכשיו ואין באפשרותי לתקן, אך אני אשמח לשדרג את הזמנתך הבאה.
אני מאחל לך בריאות, אושר ופרנסה.
בכבוד רב,
דימה רויטמן, מנכ"ל.
- 2
- 1
15/02/2018