מיכאל הנכבד. לאחר כמעט שנה מרגע ההתקנה, אתה פונה אלינו לגבי חורים שנוצרו במוצר , מסיבה לא ידוע, דבר שלא באחריות.
ולכן לא ברור לנו , מדוע אתה בא בטענות ומזלזל בחברתנו שסיפקה לך מוצר לפי ההזמנה , בכך שמדרג אותנו בדירוג נמוך.
כחמישה פעמים במהלך החודשיים האחרונים שאני פונה אל החברה על קיום תקלה ושיש צורך בשליחת טכנאי לתיקון. המענה הוא לוקה מאוד בחסר. 1. התא הקולי הרבה פעמים מלא ולא ניתן להשאיר הודעה. 2. כאשר חוזרים לקריאה - עונים שיחזרו - אך לא חוזרים. 3. כאשר פונה שוב -אין תיעוד שכבר התקשרתי ושוב הנושא בבדיקה.
עד כה לא נפתרה הבעיה .
אז אחרי שהמוצר הותקן - החברה כבר לא רואה עצמה אחראית כלכך והשירות לא ניתן
02/03/2021