Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ארט דיזיין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 20:00
9:30 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

ארט דיזיין היא חנות שההתמחות המרכזית של החברה היא ייצור ושיווק ארונות, בדגש על ארונות הזזה. החנות הממוקמת באזור התעשייה הישן של ראשון לציון. את הארונות ניתן למצוא במגוון גדלים, עם מספר דלתות משתנה ובשילוב של חומרי גלם שונים. הארונות מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות ביותר הקיימות כיום בתחום, מה שמבטיח איכות וגימור העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עקב השיווק הישיר בין החברה ללקוחותיה מוצעים עבורם מחירים זולים בצורה משמעותית מאשר הנהוג בתחום. כל אלה מאפשרים להגיע למסקנה חד משמעית: אם אתם מחפשים ארון או פתרון אחסון אחר, אין לכם אפשרות טובה יותר מאשר ארט דיזיין.

עוד פרטים

מידע נוסף על ארט דיזיין

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

ארונות הזזה וארונות קיר

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9695566

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ארט דיזיין
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על ארט דיזיין

2
ציון כללי 1.9
שירות 1
זמינות 2.1
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 2.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכשתי ארון , דלתות הזזה כבדות, הדלת יצאה מהמסילה, אין להשיגם בשירות לקוחות, הטלפון פשוט ללא מענה. אין למי לפנות. הטלפון המפורסם בקבלה ובאינטרנט ללא מענה והאתר הרשמי לא קיים.
ברצוני לציין לטובה את יואב שלמרות שהבנק ביטל את ההעברה שביצעתי לא שינה את זמן ההספקה שהובטח בעת ההזמנה של דלת לממ"ד . העבודה של המרכיבים היתה בשיא המקצועיות סה"כ מחיר הוגן ומוצר מעולה !!!
אפשר לוותר
אנחנו ספגנו עוגמת נפש מהרכישה, חווית הקניה שלנו לא הייתה מוצלחת. חרגו מזמן האספקה במספר שבועות. היו פה שני מתקינים משעה עשר בבוקר כמעט עד תשע בערב. במהלך ההתקנה לאחר פירוק הדלתות נותרו חורים בקירות, המתקינים סרבו לתקן ואמרו שזה לא תפקידם, השאירו ידיות רופפות ושאריות דבק שלא הצלחתי להסיר, לאחר יומיים ירד גם מגנט מעצור דלת. הדלת אינה חוסמת אור, אנחנו משאירים את האור דולק בפרוזדור כדי שהילד יוכל לקום לשירותים, האור חודר לחדר ומאיר אותו, פוגם משמעותית באיכות השינה. (מצורפת תמונה, חשוב שתסתכלו בתשומת לב). הדלת לא באמת חוצצת בין החדר לבין שאר הבית. פתחתי קריאת שירות בתאריך 8.7.21, היום 24/8/21) הגיעו לתקן, אחרי שכעסנו עליהם שהבטיחו שתוך שבועיים יגיעו לתקן. הם לא תיקנו כלום למעט הדבקת המעצור מאחורי הדלת וחיזוק ידית. המתקין אמר שאפשר להחליף את הגומי, אבל זה הגומי שהגיע מהמפעל והוא לא הולך לקנות גומי, סרבו לסתום את החורים בקירות שנוצרו במהלך העבודה שלהם, הזמנו שיפוצניק בנפרד. הם סרבו להתקין סף לדלת לחסום את האור שחודר מתחתיה. לסיכום: אין שום סיבה להשאיר כך את הבית ולזלזל בלקוחות, בשירות לקוחות לא מוכנים לתת פתרונות, איכות המוצר ירודה .
ספה עם ריח כימי מאוד לא נעים.
שירות מאוד לא מספק, ריח מאוד לא נעים שלא יוצא, החברה לא מסכימה לנקות ולא להחליף את המוצר
גרוע
שרות רע מאוד!!!!לא מומלץ. לוקחים כסף, מבטיחים אספקה ולא עומדים בתאריך. מתקשרת לשרות לקחוחות, כל פעם המתנה של חצי שעה ואומרים לי שוב ושוב שיחזרו לתאם וכלום לא קורה. כבר זמן רב לא נתקלתי בשרות כל כך גרוע!!!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist