דומה בהחלט לרכישה באינטרנט ואפילו פחות מכך, כאשר נדרש טיפול במוצר ואחריות, טוענים שהטיפול יועבר ליבואן, 3 שבועות לא קיבלתי טיפול ותשובה לבעיה פעוטה, לא נראה שניתן להתייחס לאחריות של החנות בכלל, עדיף לרכוש באינטרנט. , כאשר רציתי לרכות מוצר זהה עד שיחזור התיקון, טענו שאין במלאי ושוב יפנו ליבואן. מאוכזב מאוד, ממליץ להתרחק
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
טניה
23/10/2011
2
אופיס דיפו - צומת בילו
יש שם הכל במלאי אבל השירות ממש על הפנים והייתי שם הרבה פעמים. אף אחד לא ממהר לשום מקום אף פעם וגם למנהל הסניף נראה שלא אכפת במיוחד.אני זוכרת שבאתי לקנות מדבקות עגולות לתמחור מוצרים קטנים בעבודה, חיכיתו בקופה בתור זמן לא מועט ולמרות שהיתה קופה אחת או שתיים נוספות לא טרחו לפתוח אותן.