Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:00 - 15:30
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים לעולם של Laline, עולם שיצרנו בשנת 1999 וכמו זה האמיתי ממשיך להתפתח,
להתחדש ולצמוח מאז. מחנות קטנה ומקסימה במרכז תל אביב, הפכנו לרשת המובילה בישראל למוצרי
טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש, עם למעלה מ- 100 חנויות בארץ ובעולם.
קולקציית המוצרים שלנו מציעה מבחר מוצרים לטיפוח הגוף, אמבט ורחצה, פילינגים ובישום; מוצרי איפור, לקים, טיפוח ויופי לפנים; פינוקי אווירה ארומאטיים לבית וכן מוצרי לייף סטייל להשלמת החוויה.אנחנו מטביעים בכל פריט ופרט בעשייה שלנו: מחדשנות בפיתוח המוצרים ועד הקפדה על איכות המרכיבים, מהדיוק בעיצוב האריזות ועד הרומנטיות הקסומה של החנויות.כל אלה נעשים בחדוות יצירה ההופכת את המפגש בין גוף לנפש לחגיגה של הנאה ואסתטיקה.

עוד פרטים

מידע נוסף על ללין

אזורי שירות

מודיעין-מכבים-רעות

תחומי העסק

תמרוקים ובשמים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - תמרוקים

ללין

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-3345060

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - מודיעין

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ללין
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על ללין

4
ציון כללי 4
שירות 3.5
זמינות 3.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
העובדות לא סימפטיות. שרות גרוע
קנינו בעבר, ובמשך שנים, הרבה מאד בחנות בעזריאלי. מתנות לחברים בחו''ל, משפחה ועוד. העובדות בזמנו ארזו יפה מה שהוסיף יוקרה למוצרים. היום נאלצתי לארוז בבית בעצמי. העובדות הפעם פשוט הורידו את החשק לחזור שוב. מקווים שבפעם הבאה ניתקל בעובדות עם רצון מעבר ללמכור. גם חברה שלי התלוננה על אותו הדבר. אולי תפסנו יום גרוע.
חבל מאד. שירות גרוע
יצאתי כרגע מהחנות בקניון במודיעין. חיכיתי הרבה זמן כדי לשלם ולא היה מי שיסייע. המוכרת היתה אנטיפתית. ענתה לשאלותיי בקושי. חבל. שירותיות אפסית.
חנות של קרמים ובשמים
החנות נמצאת בקניון עזריאלי מודיעין. החנות נקייה, מסודרת ומזמינה כניסה אליה. היה לי מבצע באשראי של קרם גוף ב15 שקלים כשהמחיר המקורי שלו בחנות 24 שקלים. המוכרת בחנות הייתה מאוד שירותית ונחמדה. ארזה לי את זה יפה.
מוצרים מצויינים
קניתי בחצי מחיר ביום של מבצע, אני נהנית מהמוצרים הכי טובים במחיר הכי טוב. קניתי לעצמי קרם ידיים ענקי וקרם גוף וגם קניתי מתנה לחברה והכול ב99.70!!!!
גפרורים ארוכים
כל פעם שאני מדליקה נרות אני מפחדת לקבל כוויה. חיפשתי גפרורים ארוכים ומצאתי אותם בללין. מעבר לזה שסוף סוף מצאתי מה שחיפשתי, ללין היא חנות נעימה ומרגיעה. כל פעם שאני נכנסת לסניף אני רוכשת משהו.
  • 2
  • 1

111 סניפים של ללין

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist