Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 21:30
9:00 - 15:00
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

ALDO מתמחה בעיצוב נעליים אופנתיות ואביזרים נלווים כגון תיקים, תכשיטים, כובעים באיכות הגבוהה ביותר. מותג נחשק זה, שם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, ונותן דגש על אומנות ויצירה מושלמת.
ALDO מתחייבת להביא את הטרנדים המובילים בזירת האופנה העולמית במחירים סבירים, בכל עונה.

עוד פרטים

מידע נוסף על נעלי אלדו

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

חנויות נעליים

מותגים ורשתות - נעליים

נעלי אלדו

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9415929

עסק זה נמצא בקניון הזהב - ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נעלי אלדו
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על נעלי אלדו

4
ציון כללי 3
מחיר 4.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 5
שירות 4.5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נעלים טובות לעבודה ב280 שקלים
הלכתי לסניף של אלדו בקניון הזה בגלל שראיתי שיש מבצע עד 50 אחוזי הנחה על כל החנות חיפשתי נעליים שחורות שיתאימו לעבודה וגם לסיבובים מצאתי נעליים מהממות עלו לי רק 280 שקלים השירות היה מצויין המוכרות עזרו לי והביאו לי את המידה שלי המחיר היה זול מומלץ
חנות נעליים ומעט אקססוריז
החנות נמצאת בקניון הזהב. בחנות יש מבחר של נעליים לגברים ונשים, ומעט תיקים, ארנקים ותכשיטים. ראיתי שיש בעמדת תכשיטים 3 צמידים ב40 שקלים. נכון לעכשיו הם עדיין לא השחירו. החנות נעימה עם שירות מעולה.
פינת מבצעים
בחנות שנעים לבקר בה יש פינה קטנה ובה נעלים במבצע של 50 אחוזים ויותר! כמובן שהבעיה שאלו זוגות בודדים ואין מבחר מידות ודגמים אך מי שמוצאת זוכה בגדול! למשל נעל יפה על עקב (אך רק מידה 37 עלתה 120 ₪.
שירות מזעזע
לפני כשבועיים הגשתי מכתב תלונה לשירות הלקוחות של נעלי אלדו על זוג נעליים אותם רכשתי לערב החינה שלי, דבר אשר גרם לצערי לחתכים עמוקים ברגליי ולעוגמת נפש דווקא בימים טרום חתונתי. ביקשתי להחזירן ולשמחתי חזרה אלי טובה, מנהלת שירות הלקוחות של הרשת באישור ובבקשה לגשת לאחד מסניפי הרשת. עוד ציינה טובה כי במידה ותתעורר בעיה יש לאמר למנהל הסניף כי תיקשרתי עמה ושאם יש בעיה יש ליצור עמה קשר. בעודי אדם עובד ניגשתי ביום שישי העוקב לסניף רחובות וביקשתי להחליף את הזוג ומשום שטובה לא נמצאת במשרד ביום שישי, התבקשתי לחזור ביום חול. שלחתי לטובה מייל ובו עדכון והיא הבטיחה לשוחח עם הסניף טרם פנייתי בשנית. ביקשתי ממנה לעשות כן עם סניף ראשון לציון, שם אני מתגוררת. ניגשתי לסניף ראשון לציון וחוויתי את אחת מחוויות השירות המזעזעות שידעתי. קיבלה את פניי מוכרת צעירה (מורן?) תוך כדי לעיסת מסטיק ובכינוי חיבה של "ממי ומתוקה" למרות שלא ראיתי אותה מימיה. כמובן שאותה מנהלת שירות לקוחות לא עדכנה אותה מראש והיה צורך ליצור עמה קשר טלפונית (מה היה קורה אם לא הייתי מגיעה בשעות הצהריים? קרוב לודאי שהייתי מתבקשת לבוא פעם נוספת). לעיקרו של עניין – הפתרון שהוצע לי היה מתן מדבקות סיליקון בתואנה "שהכל בסדר עם זוג הנעליים, אף אחד לא התלונן לפניי ולכן אין סיבה להחלפה". מספר שאלות בבקשה: 1. מדוע טורטרתי פעמיים לסניפי הרשת מבלי ליידע אותי כי לא הנעליים לא ניתנות להחלפה? 2. אם לקוחה מלינה על פציעה, מדוע עובדה זו אינה בעלת ערך עבורכם ועבור טיב תקן האיכות של מוצריכם? 3. מדוע אמינותי מוטלת בספק? (ציטוט של המוכרת בחנות "הנעליים נראות לי בסדר גמור, אין איתן שום בעיה"...) 4. מדוע רשת נעלי אלדו מעדיפה להפסיד לקוחה ותיקה שבודאי היתה מכפילה את ערך הנעליים ברכישה חלופית, עבור אירוע שזה? 5. היכן אמנת השירות "בסטנדרטים גבוהים" לה אתם מתחייבים באתר הרשת? מיותר לציין כי לא קיבלתי מענה לשאלותיי אלו ממנהלת החנות – מיטל – והופניתי בזלזול לתבוע אם רצוני בכך. עוגמת הנפש שנגרמה לי, הן בחתכים בערב מסיבת החינה שלי והן בטרטור הכפול לסניפי הרשת לשווא הינה רבה. היו בטוחים שלא אכנס בשערי הרשת בעתיד.
על איכות לא מתפשרים
אני חושבת שלכל אישה חייב להיות נעל אלדו אחת לפחות בבית ... נעליים איכותיות מאוד הם מחזיקים מעמד שנים (מנסיון) יפות מאוד בכל העונות ... שווה גם לבקר בחנות בעזריאלי ששם יש הנחות של סוף עונה מה שבשאר הארץ אין .
  • 1

64 סניפים של נעלי אלדו

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist