Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על יוניק קאר

אזורי שירות

מג'ד אל-כרום

תחומי העסק

ציפוי זכוכית, מיגון זכוכית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3147178

טלפון נוסף 052-6576775

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יוניק קאר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על יוניק קאר

4.5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי כדי לקנות אביזר לרכב. השירות היה אדיב מאוד וקיבלתי את המוצר לפני הזמן. המחיר היה סביר. בחנתי מקומות אחרים אבל בזכות המחיר והמקצועיות, קניתי אצלם.
פניתי אליו לצורך חלונות לרכב. השירות טוב ומקצועי, התייחסו אלי יפה, הם עמדו בלוח הזמנים. מבחינת המחיר - היה צריך לקבל יותר. יש לו ידיי זהב.
פניתי אליו על מנת להרכיב לי חלונות כהים לרכב . השירות היה טוב , אדיב , היה מקצועי , עשה עבודה טובה . הוא עמד בלוח הזמנים . המחיר היה בהתאם לציפיות . פניתי דווקא אליו - כי המליצו לי עליו באופן חיובי .
פניתי לצורך התקנת חלונות כהים לאוטו. הגעתי אליו בעקבות המלצה ואכן התברר שהוא מעל ומעבר "חבל על הזמן". הוא מקצוען, עבודה נקיה, המקום יפה ונקי והמחירים מצויינים - הרבה יותר זול מאחרים.
פניתי לבית העסק לצורך הדבקה של חלונות. ההתנהלות של בית העסק מולי הייתה בסדר גמור. הכול היה מצוין. השירות שלהם היה אדיב. האספקה של המוצר הייתה בזמן. המחיר ששילמתי עבור המוצר היה זול. בחנתי מספר הצעות לפני שבחרתי את בית העסק הזה. מה ששיכנע אותי, להזמין את המוצר דווקא בבית העסק הזה הוא, המחירים הטובים שיש להם שם.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist