עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון
מידע נוסף על הרמטיקס
אזורי שירות
חולון
תחומי העסק
דלתות
מפה
מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על הרמטיקס
3.5
דירוג כללי
bardahan123123
18/04/2019
5
כן ירבו חברות כאלה
לאחר ניסיון פריצה לביתי, חיפשתי ברחבי הרשת הגנות מפני פורצים. הבן שלי נחרד ולא היה מסוגל לישון בבית. לראשונה נוכחתי לגלות שקיימת דלת נגד פריצה- פניתי לחברת הרמטיקס והסברתי להם את המצב, בתוך שעה הגיע אלי אדם מדהים בשם אברהם ולאחר יום קיבלתי את הדלת שרציתי בעיצוב שרציתי.
מעל ומעבר לכל דימיון!!!! תודה לכם חברת הרמטיקס על השירות המעולה ועל האיכות ללא פשרות. Idan
18/04/2019
5
עסק משפחתי שנותן מעל ומעבר
שירות מקבל נעים, מקצועי.
כל גורם שצריך לעבור מאיש המכירות למודד ולמתקין כולם מקצועיים ברמה הכי גבוה שפגשתי. יש שפה משותפת לחברה וזה משלב את השירות והמקצועיות ביחד.
המוצר ממש ייחודי מבחינה ביטחונית ועוד יותר מבחינה עיצובית
יוסף
26/07/2016
4.4
גם כשהייתה תקלה טיפלו בנו מצויין
קנינו דלת מעוצבת. השקענו בערך פי 2 ממה שהציעו לנו בחברה אחרת. אבל לאחר שראינו את פס הייצור והסבירו לנו על כל הפטנטים, הבנו שזו דלת מאוד מושקעת ואז כבר פחות כאב לנו לשלם אקסטרה. ביום ההתקנה התגלתה תקלה בהזמנה(לא העיצוב שהזמנו). טיפל בנו אחד בשם אסף משירות לקוחות, וקבע לנו טכנאי שירות שהגיע תוך 7 ימים כדי להחליף את החיפוי. הדלת הייתה במצב תקין לגמרי ובסוף יצאנו מרוצים. ליאת
26/08/2015
1
שירות לקוי ביותר - הרמטיקס
הזמנו מחברת הרמטיקס דלתות. דלת הפנים הגיעה פגומה ורק לאחר שיחות רבות ושבועות רבים הגיעו לסדר את הדלת, וגם אז בצורה חלקית. בימים אלו ולאחר ארבעה חודשים בלבד ממועד התקנת דלת החוץ, התגלתה חלודה בברגים וקילופי צבע. אין כל מענה מהשירות לקוחות, לא עונים ולא חוזרים לטלפונים.
מביש לגלות שהם מתיימרים להתהדר בעבודתם מול מוסדות ממשלתיים וחברות גדולות. כנראה שזו הסיבה שהלקוח הקטן אינו מעניין אותם לאחר שקיבלו ממנו את כספו. פשוט בושה! Meral
06/07/2015
1
אכזבה לאחר קבלת השירות מתעלמים ממך .....
לא ממליץ על דלתות הרמטיקס שירות לקוי המתנה לטכנאי אחרי התקנה יותר משבוע ימים למרות שהוסבר להם שהדלת לא מתפקדת כראוי פשוט בושה משלמים על דלת 8500 ש״ח ומקבלים שירות לקוי ומתנשא דלת רועשת מתפרקת לאחר יום אחד בלבד תגובות (2)
תגובה של Assaf
14/11/2016
מירל שלום, כאן אסף מחברת הרמטיקס.
הצטערנו לשמוע על החוויה השלילית שעברת. המוצר אותו את מתארת הינו דלת אוטומטית. בעת קניה מוסבר ללקוחות וגם מודגם להם בפועל שהדלת רועשת בזמן הטריקה יותר מדלת רגילה. בכל זאת בחרתם להתקין אותה ולכן קשה לתת לכך מענה. אנחנו מציעים לכם להחליף את המנגנון לדלת לא אוטומטית במחיר עלות בלבד.
לגבי החלק התחתון שהתפרק - אכן הייתה בעיה איתו, אך הבעיה תוקנה בפס היצור, וגם אצלכם הבעיה תוקנה, במסגרת האחריות. אשמח אם תפני אלינו ל 0546730176 כדי שנוכל להוציא אתכם מרוצים
תגובה של Assaf
10/12/2016
מיכל שלום.
הטענות שלך הן שהדלת רועשת ומתפרקת.
לגבי הרעש, הרמטיקס מציעה שני דגמים, אחד אוטומטי שאכן מרעיש בעת הנעילה, והשני רגיל שאינו רועש(שניהם חסינים לפריצה לפי תקן). את בחרת בדגם האוטומטי לאחר שראית אותו ושמעת אותו באולם התצוגה, על כן תלונתך תמוהה. בכל מקרה אנחנו מציעים לפנים משורת הדין להחליף לך את המנגנון ללא עלות.
לגבי הטענה שהדלת מתפרקת, מדובר בחלק דקורטיבי שאינו קשור לתיפקוד או לביטחון של הדלת. אכן את צודקת והייתה בעיה בפס הייצור, אולם הבעיה תוקנה וכעת אנחנו לא מקבלים יותר תלונות כאלה.
הטענה השלישית שלך על השירות גם היא תמוהה. שבוע מיום קריאת השירות הגיע טכנאי כדי לתקן את אותו חלק דקורטיבי שלא היה קשור לתיפקוד הדלת. מדובר בזמן סביר לתיקון תקלה שאיננה דחופה. בכל מקרה אנו מצרים על המקרה ונשמח תמיד לעמוד לשירותך. זוהי תגובה רשמית של דלתות הרמטיקס
- 1
10/12/2016