אלקטרוגז עוסקת מזה שנים רבות בייבוא, בשיווק ובהפצת אביזרי גז, מכשירי גז וחלפים איכותיים ובטיחותיים לבית ולתעשייה. החברה מציעה את שירותיה ללקוחות עסקיים ומוסדיים כאחד וכן עבור חברות גז, קבלני גז ועוד. כל שירותיה ניתנים בפריסה ארצית, בהתאמה מלאה לצורכי לקוחותיה, תוך דגש על מקצועיות, אמינות ותודעת שירות גבוהה. בין היתר החברה משווקת: מערכת גלאי גז YGL תעשייתי, מערכת גלאי גז בייתית, חיישן אש FIRESENSE וחיישן SAFETY GAS . צרו קשר לקבלת מידע נוסף.
ציוד ומכשירי גז תעשייתייםמבעריםהתקנת תשתיות גזבדיקות למערכות הגזהוספת נקודות גזהעתקת נקודות גזהזזת מכלי גז לפי תקןתיקון והחלפת צנרת גזהחלפת ברזי גזהתקנת גלאי גזתיקון גלאי גזשירות לגריל גזבדיקת דליפות גזבדיקה תקופתית למערכת הגזבדיקת סתימות במערכת הגזתיקון כירייםהתקנת כיריים
לא מומלץ! לא לוקחים אחריות על המוצרים שלהם!
קניתי מחמם מים על גז, ביקשתי ביחד עם זה התקנה ונאמר לי שהם לא מתקינים,
לאחר שקיבלתי את המוצר הזמנתי מתקין גז של חברה גדולה שבעת ההתקנה נשבר חלק ממחמם המים (בהברגה של צינור לאחר 2 סיבובים קלים ולאחר שלא הופעל הרבה כוח),
התקשרתי לחברה לברר מה אפשר לעשות והם אמרו לי שהם לא מחזיקים חלפים למוצר (הדבר לא חוקי, הם מחוייבים על פי החוק להחזיק חלפים), ושאין שום אחריות, והם לא יכולים לעזור לנו.
לאחר ביקור בחנות אמרו לי שיגיעו חלקים במשלוח רק בעוד חודש, אני קצת קטן אמונה, ויעלה לי תשלום נוסף לתקן את המוצר,
באותו ביקור בחנות אמרו לי שאין אחריות על התקנה (והם לא מתקינים) שהאחריות היא על המתקין ולא על המוצר והם לא עומדים מאחורי המוצר שהם מכרו לי (וגם אם היה משהו מתקלקל אין להם חלפים), ככה שבכללי הם לא הסכימו לקחת אחריות על המוצר שלהם או להציע פתרון אחר למוצר השבור.
חבל שב-2019 עדיין לחנויות יותר חשובה שורת הרווח מאשר שירות לקוחות טוב ואמין.
אני מאוד מקווה שהביקורת הזאת תעזור למנוע עוגמת נפש בעתיד או לשיפור השירות.
בתאריך 22/12/16 הזמנתי טלפונית צינור גומי בקוטר 6 מ"מ. למרות שחזרתי על זה שוב ושוב והבהרתי את הבעייתיות בקוטר הזה והובטח לי קוטר זה בעת הקניה. ב 28/12/16 המשלוח שהגיע בדואר היה של 8 מ"מ.
בפניה טלפונית לחנות לא הסכימו להחזיר לי את כל עלות המוצר (כולל המשלוחים) אלה רק את עלות המוצר עצמו.
להרגשתי, היחס היה גם משפיל ולא אכפתי.
אני שמח לקבל ביקורות אבל חשוב לציין את כל פרטי האירוע ...א. שהשיחות מוקלטות והטעות הייתה במה שביקשת להזמין, ב.אתה סירבת לקבל את זה שהנך צריך להביא אלינו את המוצר על מנת להחליפו. בכל אופן נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
www.electrogas.co.il / טל' 03-55-00-875
17/04/2018