הגעתי לתקן תקלה של חריקות מחרישות אוזנים בבלמים הקדמים, הוחלפו הבלמים והתרעתי יום לאחר התיקון שעדין יש חריקות, אמרו לי שזה אמור לעבור תוך כמה ימים. לאחר כשבוע שבוע הגעתי עם האופנים ואמרו לי שיש שמן באזור החיכוך עם הבלם וזה הרס את הבלמים (לא זכור לי שנסעתי בתוך שלוליות של שמן), הוחלפו הבלמים שוב (שילמתי פעמים עבור אותה התקלה!!), ונחשו מה? שוב הבלמים חורקים. בעל המקום התעצבן שאני מגיע שוב ושוב עם אותה תקלה (ציטוט: "אתה בא לפה שוב ושוב...דיי כבר עם זה"). בעל הסניף,הוא והעובד שלו ניסו להוכיח לי שזה תקין לחלוטין. בזמן שלחיצה קלה על הבלם בזמן נסיעה יוצרת צליל חריקה שמחריש את האוזנים, לטענתם זה קורה לכל אופנים וזה טבעי.
התפתחות חיובית : לאחר תלונה בהנהלת החברה, הם שמחו להפנות אותנו תוך שעה לסניף עזריאלי, לאחר שיחה עם סניף עזריאלי הם אמרו שישמחו לטפל בבעיה ללא תשלום, ולחליף כל מה שצריך עד שהבעיה תפתר, בטוב טעם...בגישה חיובית. כל הכבוד להנהלת רוזן-מינץ ולסניף עזריאלי. ממליץ לערוך שיחת בירור מול מנהל סניף ראשון, חוויה משפילה כלקוח.
רכשתי אופני כביש בסניף.זכיתי לטיפול אישי מכל הצוות בכללותו ובפרט ממנהל החנות -עוזי
לצורך העברת הדוושות מהזוג הישן לחדש הגיע אלי הביתי המכונאי -כפיר ,וזאת בזמנו הפרטי לאחר שעות העבודה ובצע את ההחלפה וכוונים נדרשים בנוסף.מי יתן וירבו נותני שרות כדוגמתם.תודה מקרב -לב !
קניתי אופניים לילד במחיר מכובד ביותר וגם קסדה ומנעול קוד. בבית ניסיתי לנעול את המנעול והוא נתקע. חזרתי לחנות והבעלים פטר אותי באמירה שזה קורה ואין לו מה לעשות, טען שהייתי צריך לדעת שזה בעייתי ולא היה מוכן לקחת שום אחריות. נפנף אותי בחוצפה וכשניסיתי להתעקש אמר לי לחזור מחר והוא יחשוב אולי לתת לי הנחה על מנעול חדש. חצוף, התנהגות לא שירותית, מנהל שלא מוכן לקחת אחריות מינימאלית על מוצר של 50 ש"ח שאפילו לא יצא מהאריזה- מה יקרה עם מוצרים של אלפי שקלים?!
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
טל
27/12/2011
1
לא מקצועיים בעליל
מקום יפה ונראה מרשים. הצוות הטכני ל מקצועי ולא אמין. יגרמו לך ללכת ולחזור עשרות פעמים ללא פתרון. שלחו אותי עם האופניים לדרכי כאשר כל הברגים של המעצורים עדיין פתוחים....שירות מתחת לכל ביקורת אשר מבזה את רשת רוזן ומינץ