Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_Event
WhatsappFacebookTwitterMailShare

איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אכזבה!!!
הגענו לסיור וסדנא עם הילדים. מבחינתנו זה היה השיא של היום. הסיור מאכזב, כולל סרט, צפיה בקשקוש של טמפרור במפעל וטעימה של 3 שוקולדים פיציים... בסדנא היה נראה שהמדריכה לחוצה שיסתיים ויצאנו מאוד מהר משם... בסוף מקבלים שני שוקולדים בקופסה שזה נחמד.. המחיר לחוויה כזאת הוא 40 ומשהו שקלים לילד.. מוגזם לחלוטין. בחנות קנינו (כי התארחנו אצל משפחה) חבילה של 9 פרלינים וזר שוקולד של 5 שוקולדים ב95 שקלים!!! כשטעמנו, לא חשבנו שזה מצדיק את המחיר... מחיר ממש מוגזם לשוקולדים, בטח כשיש טובים יותר וזולים יותר. חבל.
אכזבה לעומת הציפייה!!!
אני ובן זוגי הגענו לסיור מודרך + סדנת שוקולד. לאורך כל הסיור והסדנא היינו עם משפחות וילדים קטנים, הרבה בכי, צעקות, רעש, לא היה ניתן לשמוע את הסיור מודרך, ציפינו שיהיה הפרדה בין מבוגרים לילדים דבר שלא קרה, גם בסדנה עצמה אמרו שיהיה הפרדה בין ילדים למבוגרים, דבר שלא קרה! כולנו היינו באותו החדר רק בשולחנות נפרדים, בלאגן שלם! בנוסף בסדנא של הכנת השוקולדים המדריכה כל הזמן זירזה אותנו לסיים כי יש עוד קבוצות שמחכות בחוץ וצריכות להיכנס. האווירה הייתה לחוצה ולא נעימה, ההקצבה של עשיית השוקולדים שנתנו לנו בסדנא הוא בהתקמצנות ודל, הכנו כ- 5 שוקולדים קטנים. במתחם עצמו יש חנות שוקולד המציעה מגוון רחב של שוקולדים, פרלינים, ליקרים של שוקולד וקפה. המחירים יקרים ומוגזמים ללא הצדקה!!!!!!!!! כ- 6-7 ש"ח לקוביית שוקולד קטנה אחת!!!
דה קרינה עין זיוון
חנות שוקולד נחמדה המציעה מגוון רחב של שוקולדים, פרלינים, ליקרים של שוקולד וקפה. כייף להביא כמתנה. ביום שהגענו לא היה סיור במפעל השוקולד וזה היה מאכזב. קנינו שוקולדים שהיו יקרים בכלל והמחיר אינו מוצדק לדעתי. עם זאת היה מעניין להגיע ולהסתכל ביצירות השוקולד המיוחדות בכניסה לחנות.
מקום נפלא! סיור וסדנא מומלץ לאוהבי שוקולד
ממקום רחוק אבל שווה להגיע- סיור קצר במפעל לשוקולד ולאחריו חייבים לעשות סדנא! השוקולדים שלהם פשוט טעימים ובמחיר של הסדנא אפשר להכין לבד שוקולד שיכול לעלות הרבה יותר בחנות.. מאוד נחמד!
סיור וסדנת שוקולד
לכבוד יום הולדתה של ביתי לקחתי מס' חברות לסיור וסדנה במפעל השוקולד, התחלנו בסרטון שדי שעמם את הבנות לאחר מכן סיור נחמד (המדריכה היתה מקיסמה) ואז עברנו לסדנה. ישנם כארבעה שולחנות ששניים מיועדים למבוגרים ושניים לילדים (גם אם באה משפחה עם ילדים הם לא יושבים יחד - חיסרון) הצפיפות היתה כמעט בלתי נסבלת ולא תמיד יש מקום לקבוצת ילדים/חברים לשבת יחד.. השוקולד טעים, המחיר יקר ואינו שווה את התמורה..
  • 2
  • 1

בית העסק דה קרינה תעשיות מזון בע"ם מופיע בדפי זהב בתחום: ייצור, יבוא ושיווק שוקולד לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג שוקולד - ייצור, יבוא ושיווק  |  מידע זה רלוונטי לתחום ייצור, יבוא ושיווק שוקולד ובנוסף: ייצור וייבוא שוקולד, זרי שוקולד, יבואן שוקולד

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite_menu_forumsSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussiness דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_tools