Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרחי חן בשרון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 19:00
צפה בשעות הפעילות

פרחים הם הדרך האולטימטיבית לשמח את האנשים שיקרים לנו, או להכניס נגיעה של צבע ורעננות לביתנו. בפרחי חן תוכלו לרכוש פרחים מרהיבים לכל מטרה: כמחוות יום הולדת, לכבוד שבת או לרגל יום נישואין. הצוות המקצועי והאדיב שבחנות מכיר כל פרח כמו את כף ידו, ושמח תמיד להמליץ על הזר המושלם לכל אחד ואחד. אם תרצו, תוכלו להזמין משלוח באזור השרון בעלות של 20 ש"ח בלבד.

עוד פרטים

תחומי שירות

משלוחי פרחים בארץ סידורי פרחים

מידע נוסף על פרחי חן בשרון

אזורי שירות

בני דרור

תחומי העסק

פרחים

מאפיינים נוספים

עיצוב זרים בהזמנה אישית

הזמנת פרחים באינטרנט

סוגי זרים

זרי פרחים עונתיים

זרי פרחים רומנטיים

זרי כלה

זרי אבל

זרי פרחים ללידה

זרי פרחים יוקרתיים

זרי פרחים כפריים

זרי פרחים עם בלונים

זרי פרחים לפי צבע

זרי ענק

זר פרחים לראש

עוד פרטים

זמינות

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3220434

טלפון נוסף 09-9745678

עסק זה נמצא בקניון דרורים - מושב בני דרור

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרחי חן בשרון
נווט

וידאו ותמונות של פרחי חן בשרון

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על פרחי חן בשרון

2
ציון כללי 1.5
שירות 3.5
זמינות 3.5
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא ממליצה !!! באופן אישי חוויה שלילית ביותר בכל הרמות !!! הגיע זר אחר לחלוטין, הגיע יין במקום שמפניה, הגיע בלון באהבה במקום בלון יום הולדת שמח... שאמשיך!? המשלוח שהתקבל אינו עומד בקנה אחד מול ההזמנה בפועל לא כספית ולא באיכות ולא מבחינת ערך כספי. לצערי הפניה לבעלים בטלפון היתה מאד לא נעימה. איל לא ניהל שיח אלא טען שהם יכולים לעשות כל שינוי שהם רוצים ולא מחוייבים לפנות ללקוח ולמעשה אין על מה לדבר ... הוא סירב לשוחח ולא הביע כל נכונות לסייע. לא עניין אותו עוגמת הנפש שלי כמבצע העסקה או של מקבל המשלוח. כל השיח עימו היה מנפנף נטול שירותיות וכל רצון לסייע ובאופן אישי חוויתי את השיחה איתו כמאד מעליב ומזלזל. חוויה מאד לא נעימה. לא אפנה לחנות זו יותר - אתרחק כמו מאש!!!
פשוט אכזבה!!
ראשית אדגיש שיש פער תהומי בין האתר לבין איך שהמשלוח שלי היה ניראה. מארז של פרחים בלונים וכרטיס ברכה שהיו אמורים להיראות נהדר ביחד פשוט היו ניראים כאילו נשלחו לילד קטן. אני אדגיש שביקשתי לשלוח אלי תמונה לפני שהמשלוח יצא והם סירבו, ולבסוף קיבלתי את התמונה מהאישה שאליה שלחתי את הפרחים והבלונים. פשוט אכזבה! על דבר כזה לקחת כ500 שקלים...תתביישו.
בושה.
הבן הפתיע מחו״ל במשלוח פרחים ליום ההולדת. הביאו בלי לתאם הגעה. הניחו על מפתן הדלת בצהרי היום למשך שעות. כשהגעתי מצאתי זר נבול. לא נשאר מהפרחים כלום. לא משיבים למייל תלונה. מסתתרים מאחורי תקנונים ותרוצי עומס ערב חג. אם אתם עמוסים, אל תקחו הזמנות. עוגמת נפש גדולה. בושה של שירות.
לא מומלץ
הזמנתי שלושה משלוחים, שלחתי למוכרת את התמונות של הזרים מהאתר והיא אישרה לי את ההזמנה. לאחר ששילמתי כסף, השירות נהיה מזעזע. ביום המשלוחים בבוקר נסיתי ליצור קשר כדי לוודא שוב את שלושת ההזמנות, אך לא היה מענה באף טלפון. במשלוח הראשון לא צורפה ברכה והבן אדם פשוט היה צריך לנחש ממי זה. משלוח שני ושלישי הביאו זרים שונים לחלוטין ממה שהזמנתי. אחד מהם פשוט זוועתי! ניסיתי ליצור קשר עם החנות בווצאפ גם עם המוכרת אך לא זכיתי לתשובה. כל הסיפור נורא מאכזב, אנחנו בתקופה לא פשוטה ומאוד רציתי לעשות קצת שמח לאנשים קרובים שלא נחגוג איתם את החג השנה. כנראה חוץ מלמכור ולגזור קופונים בעלי החנות לא מעניין אותם כלום. תתביישו לכם. אם רוצים שרות טוב ויחס אישי זה לא המקום.
שירות מעולה ופרחים מהממים
הזמנתי זר פרחים לחברה בהתראה קצרה, קיבלתי זר מהמם, מושקע עם שירות מקסים! תודה רבה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist