Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על רואי (roy) שוקולד

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

ייצור, יבוא ושיווק שוקולד

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-9531906

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רואי (roy) שוקולד
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על רואי (roy) שוקולד

4
ציון כללי 3.5
מחיר 3
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קופסאת פרלינים כמתנת יומולדת
קניתי מתנת יום הולדת לחובבת שוקולד קופסאת פרלינים ברוי בגרנד קניון. הרכבתי קופסא של 20 פרלינים. המחיר גבוה יחסית. יש מבחר גדול של פרלינים והשירות במקום טוב וסבלני. השוקולד טעים, אך לא מיוחד במינו.
תגובות (1)

 תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

28/04/2014

תודה שרכשת אצלנו קודם כל. טעם הוא דבר מאוד אינדיבדואלי ולכן לא תמיד פוגעים לטעם כולם. נשמח לראותך שוב בכל מקרה שוב (דרך אגב....אין לנו קופסאות של 20 פרלינים)
חנות שוקולד איכותי
בדוכן רוי שוקולד ניתן למצוא שוקולדים איכותיים ביותר. המחיר אמנם קצת יקר,6 שח לפרלין ,אך מדובר בשוקולד בלגי. ניתן לשתות קפה ומאפה ב14 וחצי שקלים. ישנם מספר שולחנות,השירות אדיב והיחס לבבי.
תגובות (1)

 תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

19/08/2013

סניף גרנד קניון חיפה. הפרלינים הם משוקולד בלגי משובח בעבודת יד ,ולכן עולים 6 ש"ח
יקר אך טעים
קניתי סוכריית שוקולד על מקל כמתנה במחיר 16 ש"ח. דוכן מגוון מלא דברים שנראים נהדר וגם ממש טעימים. המחיר לא זול אבל מדובר בשוקולד איכותי.
תגובות (1)

 תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

10/12/2012

קודם כל תודה שנית,המוצרים לא זולים כי מדובר בשוקולד בלגי איכטתי ביותר,וכל המוצרים נעשים בעבודת יד,ללא חומרים משמרים תודה על הביקורת
שוקולד
שמעתי הרבה על השוקולוד האיכותי של רוי שוקולד אבל אפילו עם שובר של 50% הנחה לא הייתי חוזרת, השוקולד לא היה טעים במיוחד השוקולד המריר, הלבן עוד איכשהו אפשר היה לאכול. בקיצור לא משהו.
מתנות
הייתי צריכה מתנה מקורית. מצאתי שוקולדים מיוחדים, מעוצבים עם כיצובים מיוחדים במחירים מעט גבוהים אבל שבשיל מתנה מקורית זה שווה! גם הליקרים שלהם מומלצים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist