בטרם הגעה לבית העסק שוחחתי בטלפון עם בית העסק כדי לברר האם יש במלאי מראה ספציפית לרכב והסברתי מספר פעמים שאני מעוניין רק במראה מקורית ולא מראה שיצטרכו לחתוך ו/או להתאים. בשיחת הטלפון סיפקתי לבעל העסק את כל המידע (סוג רכב, שנת יצור, איזו מראה) כדי שהוא יוכל לבדוק ולהגיד לי האם יש לו את המוצר.
הובהר לי שיש את המראה במלאי ושאני יכול להגיע.
הגעתי במיוחד לבית העסק מכיוון שרציתי את המראה המקורית (יש מספר בתי עסק דומים הרבה יותר קרוב, אך בחרתי לנסוע לבית העסק הזה כיוון שנאמר לי שיש להם במלאי מראה ספציפית שלא הייתה במלאי במקומות אחרים).
כאשר הגעתי (משהו כמו חצי שעה אחרי שיחת הטלפון) הסתבר שאין להם את המראה והציעו לי לחתוך מראה מתאימה ------ כאשר מראש בשיחת הטלפון הבהרתי שאני מעוניין רק במראה מקורית ולא בשום דבר אחר.
לא ברור מדוע נתנו לי מידע לא נכון בשיחת טלפון שבה ביקשתי לבדוק בפרוש האם יש במלאי את המוצר שאני צריך.
עזבתי את בית העסק ללא התקנת מראה ולא אפנה לשם שוב. כתוצאה מכך ביזבזתי זמן ודלק על נסיעה לבית העסק.