Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על אלגל שיווק. קומ

אזורי שירות

מודיעין-מכבים-רעות

תחומי העסק

ארונות אמבטיה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9216613

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אלגל שיווק. קומ
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אלגל שיווק. קומ

1.5
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עסק במתן שרות שואף לאפס.
אוי ואבוי למי שהיזדקק לשרות שלהם הוא לא יכול להשיגם בטל בשום מצב הם פשוט לא עונים. והמוצרים ברמה ירודה דלת אמבטיה היתפרקה ממקומה אחרי שנתיים מבקשת שרות גם בתשלום אך אין מענה. פשוט זלזול ברמה הכי ירודה.
שירות מזעזע , לא ממליץ
לפני השיפוץ בדירתי, הזמנתי כמה מוצרים של החברה בחנות,בין היתר מקלחון וארונות עם כיורים שהיו צריכים להיות מותקנים ע"י אלגל בתשלום - כל ארון 350 שח, מקלחון 300 שח בנוסף לעלות של המוצר. ביום התקנה של ארונות, מסתבר שארון אמבטיה שסופק-שבור, מתקין רשם את זה והבטיח שיטפלו בזה במהרה "בגלל השרות הטוב שלהם". לאחר שיחות רבות עם השרות הלקוחות בנושא, נקבע שיחליפו לנו מגירה שבורה בשבוע הבא. ביום ההחלפה התקשר מתקין ומסר " ששמו לו באוטו חלק לא נכון" והוא לא מגיע. לאחר סבב נוסף של שיחות מול החברה, הובטח שיצרו איתנו קשר לאחר החגים, כחודש לאחר התקנה המקורית... בנוסף לבעיה עם מגירה השבורה, חברת אלגל לא שלחה מודד מקצועי לשטח לפני התקנת המקלחון (בהזמנה רשום במפורש שהדגם והמחיר הסופי יקבעו רק לאחר מדידה בשטח) ומה שקרה זה שמתקין של מקלחון הגיעה ביום ההתקנה, התקין את המקלחון ועזב את המקום. כשאנחנו התקנו כיור בסמוך למקלחון , כפי שהיה מתוכנן בתוכנית, מסתבר שלא ניתן יותר לפתוח דלתות במקלחון ודגם שהותקן לא מתאים למקום שבו הוא הותקן. כל זה לא היה קורה אם היו מודדים את השטח והסביבה בצורה מקצועית לפני ההתקנה. מיותר לציין שלאחר פניות לחברה, כולל שיחה עם מנהלת שרות מקלחונים, הם הכחישו כל קשר לשרשרת הכשלים שלהם ולא לקחו אחריות כלשהי על הנעשה. מכסים את עצמם בטופס התקנה שלקוח חתם עליו .טופס חתום? אז הכל בסדר! לא מתקבלות שום הערות. בשורה תחתונה - החברה לא לוקחת אחריות כלשהי על העבודה של העובדים שלה. זמן הטיפול (החלפת מוצר פגום) ערוך מאוד,במקרה שלי הוא עדיין לא הוחלף. בשיפוצים הבאים אני מבטיח שלא ארכוש שום מוצר מחברת אלגל.
איחור ענקי באספקה
קניתי ישירות בחברה אמבט+מערכת ג'קוזי. ההזמנה והתשלום היו (לפי הצעת אנשי החברה) כחודש וחצי לפני המועד שתיכננתי להתקנה בבית. כשהתקרב מועד האספקה הודיעו לי שפנל החזית לאמבט עדיין לא הגיע, במשך מספר שבועות שמעתי הבטחות בנוסח "הפנל הוזמן ותוך שבוע יגיע". לאחר שסוף-סוף פנל החזית הגיע נקבע מועד להתקנה. כמה ימים לפני המועד התקשרתי לוודא את התאריך להפתעתי נמסר לי שאין אפשרות לבצע את ההתקנה כיוון שהאמבט ניזוק ומכייון שאין במלאי אמבט כזה האספקה תדחה. שוב חיכיתי שבועות עם הבטחות בנוסח "נייבא את האמבט תוך ימים בהטסה מיוחדת". לאחר שגם האמבט הגיע נקבעה ובוצעה התקנה ונקבע מועד נוסף להפעלה ראשונה והתקנת פנל החזית. טכנאי ההתקנה הגיע ללא דיסק לחיתוך הפנל במידה "כיוון שלא אמרו לו שיש להתקין פנל" - הוא קבע לי יום נוסף להרכבה כשהדבר כמובן על חשבון זמן העבודה שלי. בסופו של דבר קיבלתי את הג'קוזי ארבעה חודשים ויותר אחרי הקנייה! באיחור של כמעט שלושה חודשים!( כאשר אני נאלץ לשנות תאריכי עבודות אחרים בדירה וזימון בעל מקצועות אחרים).
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist