Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טויס אר אס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על טויס אר אס

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-2159026

פקס 073-2159126

עסק זה נמצא במתחם G כפר סבא

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טויס אר אס
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על טויס אר אס

4.9
ציון כללי 5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קופונים ומבצעים שווים
באפליקציה של טויס אר אס יש מבחר קופונים שמוזילים את עלות המוצרים. הקופונים הם בתחומים שונים ולגילאים שונים. בעלי כרטיס אשראי פוואר קארד מקבלים החזר כספי מחב' האשראי בגובה 5% על כל רכישה. אפשר לממש את השובר של ההחזר בקניה. החנות מרווחת. המוצרים מסודרים לפני הסדר, פליימוביל, לגו, בובות, משחקי קופסא ועוד. יש מבצע של 3 משחקי קופסא ב100 ש"ח, עיסקה כדאית.
שירות מעולה. צריך לעקוב אחרי הקופונים
השירות מעולה. גם שיש הרבה אנשים בחנות אז תמיד אפשר לקבל עזרה. המחירים סבירים צריך לחפש אחרי קופונים שמופיעים ברשת. החנות גדולה.
שירות מתחשב
באתי לחנות בשל מבצע שראיתי לנעליים. מהמידה שהייתי צריכה מצאתי רק נעל אחת. מוכר מהחנות עמל רבות וחיפש עבורי את הנעל השנייה כשממש היה לחפש מחט בערימת שחת.בנוסף, המבצע היה של כרטיס אשראי "לייף סטייל" , שכמובן בקופה גיליתי ששכחתי אותו אצל בעלי. לשמחתי הקופאית הגדילה ראש ונתנה לי לשלם במזומן ואמרה שכבר תסתדר עם הבערת הכרטיס "לייף סטייל" של מישהו אחר, העיקר שאקבל את הנעליים בהנחה. האמת? הופתעתי! היא התעקשה שזה בסדר ושהיא תסתדר. הרבה זמן לא קיבלתי שירות כ"כ מתחשב ואיכפתי. תודה!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist