Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail

נאוטיקה

אודות

המותג נאוטיקה הושק תחילה עם שישה דגמי מעילים, היום מייצג אינטרפרטציה חדשה לחזון של מה אנשים רוצים ללבוש. הסגנון שלנו מושך יותר ויותר אנשים ברחבי העולם ואנו ממשיכים לגדול ביותר מ- 75 מדינות עם יותר מ- 250 חנויות .

הצג חוות דעת גולשים (3 חוות דעת)

ציון כללי
(1.0)
שירות
(1.0)
איכות
(1.0)
שביעות רצון מהמחיר
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
05/03/2024
*מסע קניות שהפך לסיוט בלהות* אז זה הסיפור שלי, ביום חמישי ה29.02 החלטתי לקנות מעיל חדש. הלכתי לחנות הקבוע שאני רוכש ממנה את רוב פריטי הלבוש שלי ומצאתי את מעיל חלומותי, אפילו לא בדקתי את מחירו כי אמרתי לעצמי שאין סיכוי שאני לא קונה אותו. בקופה גיליתי שהוא עולה 600 שקל אך התנחמי בזה שיש עליו 50 אחוז הנחה. באותו יום יצאתי בערב עם המעיל החדש והרגשתי הכי יפה שיש, אך כשחזרתי הביתה התגלה פגם במעיל. כל כך התבאסתי לגלות את הפגם ובכנות לא ממש ידעתי מה אני אמור לעשות עם המעיל עכשיו. שאלתי כמה חברים והם אמרו לי "לך לחנות והם בטוח יחליפו לך" נשמע הגיוני, אחרי הכל עשיתי בו שימוש סביר, סה"כ ישבתי במסעדה. ביום ראשון בערב הלכתי לחנות לשאול מה ניתן לעשות?, אמרו לי שיבדקו לי מול שירות לקוחות ומפה הסיוט מתחיל. למחרת קבלתי שיחה מזכיין הסניף ונאמר לי שהם לא מוכנים להחליף לי את המעיל, אפילו נאמר לי שהם חושבים שהחלקתי עם המעיל ולכן הוא נהרס. אמרתי שאני מוכן מבוא לסניף ותראו שאני בריא ושלם ושלא החלקתי ובטח שלא עם המעיל אבל בכל זאת לא היו מוכנים להקשיב ואמרו לי לשלוח הודעה לשירות לקוחות וכך עשיתי. דברתי עם שירות הלקוחות ואותם בכלל זה לא עניין. לאחר מכן התקשרתי למנהל החנות וביקשתי ממנו שידבר איתם הוא לא היה כל כך מוכן להקשיב לי, עדכנתי אותו שלצערי אצטרך לכתוב ביקורת שלילית והוא פשוט צחק לי בפלאפון וניתק לי בפרצוף. זה לא יחס שמגיע ללקוח ובטח לא לקוח שרוב הארון שלו הוא נאוטיקה ועוד חבר מועדון שלהם. אז לצערי יצאתי מאוד מאוכזב ובטוח שלנאוטיקה לעולם לא אחזור אבל היי יש הרבה חנויות אחרות שמוכרות שלל בגדים יפים, אז תתכוננו אני בא ואני צריך מעיל חדש. מקווה שעזרתי פה למישהו לקחת את ההחלטה הנכונה לאיזה חנות להיכ
קרא עוד
הסתר
gilkorhahmusic - תמונה
  • 2
  • 1

על השירות

תחומי העסק
חנויות בגדים
אזורי שירות
כפר סבא
תחומי עיסוק נוספים
יצרני אופנה ויבואנים
מותגים ורשתות - חנויות בגדים
נאוטיקה
זמינות
פתוח בשישי
פתוח במוצ"ש
סוגי חנויות
אופנה, אביזרים ותכשיטים
הלבשה
להמשך קריאה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נאוטיקה
נווט
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist