Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:00 - 16:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

חברת "תמנון" היא מותג מוביל בתחומו ושם נרדף לאופנה טרנדית,הערך שמלווה את הרשת מהיום הראשון הוא "value for money", מתוך רצון להעניק תמורה מלאה ואופנתית, עבור סכומים שכולם יכולים להרשות לעצמם.המטרה שלנו, היא להביא לכל בית בישראל את הקולקציות המגוונות שלנו. הסניפים הרבים מציעים אופנה צבעונית, ייחודית ונוחה בכל מקום בארץ.

עוד פרטים

מידע נוסף על תמנון- נשים גברים וילדים

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

תמנון

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-6691867

פקס 09-7679743

עסק זה נמצא במתחם G כפר סבא

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תמנון- נשים גברים וילדים
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על תמנון- נשים גברים וילדים

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בתמנון ביגוד לכל כיס
מכירתסוף העונה בעיצומה. החנות מאוד יפה ומסודרת. השילוט גדול ומאיר עיניים. יש מבחר בגדים תמורת 20 ש"ח בלבד, חולצות לילדים ב15 ש"ח. הגיע הקולקציה החדשה בצבעים יפים ואלגנטיים. הסתובבתי בחנות ומצאתי חולצה לבנה תמורת 20 ש"ח בלבד. ליד הקופה מבחר בקבוקי שתיה, כובעים ועוד פריטים שימושיים בחיי היום יום.
בגדים יפים, מומלץ לקנות בהנחות
בגדים יפים אבל שווה לקנות רק כשיש הנחות. לא כדי לקנות במחיר מלא כי המחירים יורדים מאוד מהר.
בגדים יפים, מחירים נוחים.
מבחר גדול של פריטים לנשים, גברים וילדים. מחירים נוחים. הנחות לעטים קרובות. העובדות בחנות נחמדות מאד ומספקות שירות טוב. אני מגיעה לתמנון הרבה פעמים כדי למצוא בגדים חדשים ויפים. קניתי שמלה יפה ושימושית ב-15 ש"ח בלבד. ושתי חולצות לבנות, שימושיות ונוחות כל אחת ב15 ש"ח.
בגדים
אתמול הייתי בקניון ונכנסתי לסניף תמנון בחורה בשם אורטל ניגשה איתי ושירתה אותי בצורה מעולה כל משך הזמן שהייתי בחנוץ היא הייתה איתי והקשיבה לצרכים שלי הראתה לי כל דבר שביקשתי עם סבלנות מדהימה וחיוך חויית הקניה הייתה לי מאוד נעימה מצאתי את מה שהייתי צריכה המחיר היה טוב מאוד. אני ממליצה בחום על הסניף בכפר סבא.
  • 1

85 סניפים של תמנון- נשים גברים וילדים

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist