Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה
עציון - כל תיקוני הבית בחיפה

חיפה

(1)
072-3200815 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
נגריית עץ הנחל בפקיעין החדשה

פקיעין החדשה

(0)
072-3213548 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על נגרית רוני

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

נגרים ונגריות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8727260

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נגרית רוני
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על נגרית רוני

3.4
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 4
זמינות 3.5
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נגרייה מוצלחת ביותר
בשנים האחרונות ערכנו 4 הזמנות שונות של פריטי ריהוט קטנים מהסוג שמוצאים בכל בית. (שידת מגירות קטנה, ארונית מדפים סגורה, מדף רחב עם 3 מגירות,וכעת גם ספסל-ארונית שמוצב על גלגלים מתחת למדף במרפסת. המחיר אמנם גבוה לעומת הפריטים הסטנדרטים הדומים שמוצגים בחנויות כמו איקאה וכיו"ב אבל המוצר המוגמר בהחלט לא מאכזב ואנו מקבלים אותו במדוייק ובהתאמה גמורה לתכנון ולמיפרט ההזמנה שהגשנו (שבדרך כלל משתנה לטובה במהלך הייעוץ המקצועי שמקבלים) אנו ממשיכים וחוזרים להזמין אצל רוני את הפריטים הפשוטים שאנו "מעצבים" לבית. מניסיון השנים המוצרים טובים ועמידים, שימושיים ויפים.
לא להתקרב!
הזמנתי ארונות אמבטיה. בתהליך ההזמנה בעל הבית עושה טובה שהוא מקשיב וכשאתה מנסה להסביר מה אתה רוצה הוא מתעקש שהוא יודע יותר טוב ממך מה אתה צריך. כמו כן, הוא הבטיח כשהוא יקח מידות ואחרי 4 ימים הכל כבר מורכב. כבר בתיאום לקחת מידות היו בעיות. הוא לא מוכן לבוא אם זה לא מסתדר בדיוק בזמן שלו. כשהגיע כבר הסברתי שיש כיור שקוע שצריך להתאים את הארון אליו. אמרתי לו שימדוד אותו, אבל הוא התעקש שאין צורך. אחרי יותר משבועיים הצלחתי להשיג ממנו מועד להתקנה, אחרי שהוא לא היה מוכן לבוא ללא מילוי התנאים שלו וזה היה קשור לאיך שהמדרגות הזמניות יהיו בבית. קשה היה להשיג טלפונית ואז שולח סמס עם שעה שהוא מגיע. הוא בכלל לא שאל או ניסה להתחשב בזמן שנוח לי, אלא רק מה שמתאים לו. ביום ההתקנה הוא בכלל לא הגיע, אלא 2 פועלים שלו. ראשית, המידות של הארון הראשון לא התאימו לכיור ואי אפשר לתקן זאת. הייתי צריך ללכת ולקנות כיור אחר יקר יותר. שנית, בארון הנוסף, היה מבנה משופע שהוא לקח מידות מדויקות. התוצאה היתה מאד לא מדויקת בלשון המעטה (מצ"ב תמונה). המתקינים הלכו באמצע עבודה. התקשרתי אליו והוא טען שלא ניתן לגמור את העבודה ביום אחד, והם עבדו פחות משעתיים! עבר שבוע וטלפונים רבים לתיאום ההתקנה. ושוב זה יכול להיות רק בתנאים שלו. ואז שלח סמס שהוא מגיע ב 7:20. חיכיתי ועברה שעה. התקשרתי לשאול מה קורה ואז אמר לי "קצת יותר מאוחר". שאלתי בתקיפות למה לא מודיע לי, וכשהוא התחיל לגמגם אז התפוצצתי עליו בטלפון. אחרי עוד שעה וחצי הגיעו 2 פועלים והמשיכו להתקין. כשסיימו ראו לי ושמתי לב שאחת הידיות היתה שבורה. הם לקחו לתיקון ושוב עבר שבוע ולא שמעתי ממנו. באותו שלב לא רציתי יותר לדבר איתו ולכן דודה שלי הלכה לנגריה והביאה את המגירה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist