בית הפחם הנגב בע"מ
על השירות
תחומי העסק
מתקני גריל וברביקיו
אזורי שירות
באר שבע
מפה
הצג חוות דעת גולשים (6 חוות דעת)
איכות
(2.0) זמינות
(1.5) ציון כללי
(1.0) שירות
(1.0) שביעות רצון מהמחיר
(1.0) מיון לפי:
חוות דעת של Yossi
(1.0)
28/10/2021
שירות ותפקוד גרועים
תפקוד ושירות גרועים מאוד.
הזמנתי פטרית חימום, שבאתר רשום שנמצאת במלאי (אחרת לא הייתי יכול לבצע את ההזמנה). בנוסף - התקשרתי לוודא שהמוצר קיים במלאי, ורק אז ביצעתי את ההזמנה בפועל, כולל תשלום בכרטיס אשראי, וקיבלתי אישור הזמנה.
לאחר 10 ימים בהם לא קיבלתי את ההזמנה, ולא נוצר איתי קשר מ"בית הפחם", התקשרתי לברר את מצב ההזמנה.
נאמר לי שם שלאחר שביצעתי את ההזמנה, התברר שהפטריה לא נמצאת במלאי. לטענת הנציג ששוחח איתי, הם ניסו להתקשר אליי מספר פעמים כדי לעדכן אותי שההזמנה מבוטלת (והחיוב לא בוצע), אך לא היה מענה, ולכן הפסיקו לנסות.
נניח שזה נכון שניסו להתקשר אליי כמה פעמים (אני בספק, אבל נניח) - לא מקובל שאם לקוח לא עונה מפסיקים לנסות להשיג אותו בלי לעדכן אותו על שינוי, בודאי כזה שנובע מטעות של בית העסק. מלבד זאת - השנה היא 2021, ויש עוד כמה דרכים בהם ניתן להשיג לקוח מלבד להתקשר אליו - ניתן לשלוח SMS, ווטסאפ, או אימייל (שאותו יש להם, כיוון שמסרתי אותו בזמן ביצוע ההזמנה).
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת
- 2
- 1
