מידע נוסף על בית הפחם הנגב בע"מ
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על בית הפחם הנגב בע"מ
1.5
דירוג כללי
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1.5
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 1

Yossi
28/10/2021
1
שירות ותפקוד גרועים
תפקוד ושירות גרועים מאוד.
הזמנתי פטרית חימום, שבאתר רשום שנמצאת במלאי (אחרת לא הייתי יכול לבצע את ההזמנה). בנוסף - התקשרתי לוודא שהמוצר קיים במלאי, ורק אז ביצעתי את ההזמנה בפועל, כולל תשלום בכרטיס אשראי, וקיבלתי אישור הזמנה.
לאחר 10 ימים בהם לא קיבלתי את ההזמנה, ולא נוצר איתי קשר מ"בית הפחם", התקשרתי לברר את מצב ההזמנה.
נאמר לי שם שלאחר שביצעתי את ההזמנה, התברר שהפטריה לא נמצאת במלאי. לטענת הנציג ששוחח איתי, הם ניסו להתקשר אליי מספר פעמים כדי לעדכן אותי שההזמנה מבוטלת (והחיוב לא בוצע), אך לא היה מענה, ולכן הפסיקו לנסות.
נניח שזה נכון שניסו להתקשר אליי כמה פעמים (אני בספק, אבל נניח) - לא מקובל שאם לקוח לא עונה מפסיקים לנסות להשיג אותו בלי לעדכן אותו על שינוי, בודאי כזה שנובע מטעות של בית העסק. מלבד זאת - השנה היא 2021, ויש עוד כמה דרכים בהם ניתן להשיג לקוח מלבד להתקשר אליו - ניתן לשלוח SMS, ווטסאפ, או אימייל (שאותו יש להם, כיוון שמסרתי אותו בזמן ביצוע ההזמנה).זמינות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב

אורטל
10/08/2020
1
אין שירות מוצרים לא איכותיים.
מטבח החוץ החל להתקלף למעלה מחצי שנה מתחננים לשירות ואין מענה. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב

moti
26/07/2020
1
חוויה עגומה
החוויה הראשונה שלי התחילה בתאריך 19.7.20 נסעתי במיוחד לחנות לצורך החלפת בלון מילוי גז. הצגתי לבעלת החנות שאני מעוניין להחליף בלון גז למילוי, המוכרת אמרה לי שאני לא נותנת שרות, אמרתי תודה ויצאתי בבושת פנים מהחנות. חזרתי הביתה ופניתי לחברה המשווקת את הבלון דרך שרות לקוחות ,העליתי את הבעיה שלי שהמוכרת סירבה לתת לי שרות, כמובן היו שיחות טלפוניות מול החברה המשווקת וכן תכתובות. לאחר שקיבלתי אישור מהחברה המשווקת, נסעתי פעם שנייה במיוחד בתאריך 22.7.20, לחנות ,אותה המוכרת מהפעם הקודמת הייתה שם , אמרתי שברצוני להחליף את הבלון, הפעם הסכימה להחליף ,אני לא מתפלא מדוע לא!? הבלון שקיבלתי לא היה ראוי שאני אקבל וגם לא לקוח אחר, הטענה שרציתי בלון חדש זה לא נכון רציתי לקבל איכות מוצר שלא נופל באיכותו והנראות של בלון חדש, בקשתי מהמוכרת להחליף לי את הבלון בבלון אחר המוכרת המוכרת לא הסכימה וכך יצאתי בפעם השנייה מהחנות, במקרה הזה לא רציתי לקבל איכות מוצר לא טובה. לסיכום בפעם הראשונה שהלכתי לחנות עברתי חוויה עגומה ,פוגעת ,ללא שום סיבה לא לתת שרות ( מהחברה המשווקת נודע לי שהם המשווקים היחידים באזור באר שבע!!!- מופיע גם באתר החברה) הרגשתי שאני קהל שבוי בעניין זה .בפעם השנייה שהלכתי לחנות וזאת לאחר אישור מהחברה המשווקת שאין כל מניעה לבצע לי החלפת בלון, החוויה קיבלתי הייתה אכזבה על איכות המוצר שנמסר לי בחנות. כתבתי את החוויה המתגלגלת שעברתי וזאת חוות דעתי ואני אחסוך את המילים הקשות ואומר בנימוס חוויה לא טובה!! איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב

HER
28/04/2016
2
מחיר גבוה מאוד ❕
רכשתי מנגל ברזילאי ברוחב 1 מטר במחיר של 550 ₪
כאשר המוכר/בעלים טוען שהוא מייצר את המוצר לכן הוא לא יכול לתת הנחה.
המוצר נמכר במרכז במחיר של 480-500 ₪
קניתי כי הייתי חייב בגלל ערב החג.
בעיתון של ערב החג גיליתי שמוצר זהה לחלוטין נמכר בכל בו לחקלאי במחיר של 399 ₪!!! 27% פחות.
אם לא הייתי צריך את המוצר למתנה הייתי מחזיר אותו.מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות2 נמוכה
איכות5 מעולה
שירות2 חובבני
תאריך קבלת השירות: 21/04/2016
הדירוג שלי (1-10): 1

oomklein
06/09/2013
2
עבודה בעינים
הזמנתי גריל שהיה אמור להיות מיד ראשונה ובמחיר אטרקטיבי
בדיעבד התגלה שהוא שיקר והמחיר יקר ב1000 ש"ח מהמחיר שמוכרים את אותו גריל ואותו דגם.
שהתעמתי אתו קיבלתי יחס משפיל ומגעיל עם הרגשה שזה מה יש אכלת אותה
כף רגלי לא תדרוך שמה וגם כול מי שירצה לשמועמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות3 בסדר
איכות3 בסדר
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 14/08/2013
הדירוג שלי (1-10): 1
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
04/05/2016