Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

בית הפחם הנגב בע"מ

על השירות

תחומי העסק
מתקני גריל וברביקיו
אזורי שירות
באר שבע

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בית הפחם הנגב בע"מ
נווט

הצג חוות דעת גולשים (6 חוות דעת)

איכות
(2.0)
זמינות
(1.5)
ציון כללי
(1.0)
שירות
(1.0)
שביעות רצון מהמחיר
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
28/10/2021
שירות ותפקוד גרועים
תפקוד ושירות גרועים מאוד. הזמנתי פטרית חימום, שבאתר רשום שנמצאת במלאי (אחרת לא הייתי יכול לבצע את ההזמנה). בנוסף - התקשרתי לוודא שהמוצר קיים במלאי, ורק אז ביצעתי את ההזמנה בפועל, כולל תשלום בכרטיס אשראי, וקיבלתי אישור הזמנה. לאחר 10 ימים בהם לא קיבלתי את ההזמנה, ולא נוצר איתי קשר מ"בית הפחם", התקשרתי לברר את מצב ההזמנה. נאמר לי שם שלאחר שביצעתי את ההזמנה, התברר שהפטריה לא נמצאת במלאי. לטענת הנציג ששוחח איתי, הם ניסו להתקשר אליי מספר פעמים כדי לעדכן אותי שההזמנה מבוטלת (והחיוב לא בוצע), אך לא היה מענה, ולכן הפסיקו לנסות. נניח שזה נכון שניסו להתקשר אליי כמה פעמים (אני בספק, אבל נניח) - לא מקובל שאם לקוח לא עונה מפסיקים לנסות להשיג אותו בלי לעדכן אותו על שינוי, בודאי כזה שנובע מטעות של בית העסק. מלבד זאת - השנה היא 2021, ויש עוד כמה דרכים בהם ניתן להשיג לקוח מלבד להתקשר אליו - ניתן לשלוח SMS, ווטסאפ, או אימייל (שאותו יש להם, כיוון שמסרתי אותו בזמן ביצוע ההזמנה).
קרא עוד
הסתר
Yossi - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist