Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
גבריאלה הלבשה תחתונה בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על גבריאלה הלבשה תחתונה בע"מ

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

הלבשה תחתונה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9522333

עסק זה נמצא בקניון הזהב - ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל גבריאלה הלבשה תחתונה בע"מ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על גבריאלה הלבשה תחתונה בע"מ

2
ציון כללי 2
שירות 2.3
זמינות 2.3
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 2.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בושה
בתור לקוחה שקנתה כמה וכמה פעמים . חייבת להגיד שהשירות בחנות מזעזע אם פעם הייתי קונה בגלל המחיר היום אני מעדיפה את היחס והכבוד שלי המוכרות עושות טובה שעוזרות לך, אני הזמנתי פיגמה ושילמתי מעל ל3 חודשים אני שומעת שאין את הפיגמה במלאי ולא מסכימה להחזיר לי החזר כספי. יום אחד הגעתי לחנות ומצאתי תפיגמה כמו שחיכתי לה מעל 3 חודשים ואז אחרי שלבשתי אותה םעמיים ללא כביסה כל הפיגמה כדוריות שחזרתי אליה אמרה לי נשלח לתיקום ועשתה פרצוף וכל זה אחרי שאני שנים קניתי באלפי שקלים. לא חוזרים ללקוחות לא בטלפונים ולא כלום. עושים טובה שמוכרים לך .
שירות ויחס מזעזע
שירות ויחס מזעזע החנות מבולגנת המוכרות לא יודעות מה זה יחסי אנוש!!! קניתי משם 2 פיג’מות לאחר פחות משבוע יצאו מלא גולגולים לא אפשרו לי להחליף לפיגמה אחרת אלא רק לשלוח לשירות לקוחות ולחכות לתשובה. מנהלת החנות מדברת ועונה בזלזול פשוט בושה
החנות הכי טובה בראשון לציון
מחירים מדהימים ושירות מהלב... ביררתי והמחירים הכי נמוכים בשוק ממליצה בחום
שירות מזעזע!!!
הגעתי לקנות 2 סטים של פיג׳מות. ביקשתי מהקופאית גם סט חזיות נדבקות, הביאה לי קופסה אחת פתוחה. אמרתי לה שהיא פתוחה ושאני רוצה חדשה, היא התחילה לצעוק ״אני עם הרבה אנשים יש לי פה עומס אין לי חדשה, זו חדשה!״ יצאתי משם עם הקופסה, וכשהגעתי הביתה ראיתי שיש רק 2 זוגות מדבקות. יום למחרת (עוד לא עברו 12 שעות) הגעתי על מנת להחליף. ״מנהלת״ החנות אמרה לי שאין לה ושאם אני רוצה לחכות יומיים שלושה עד שיגיע באספקה אז לחכות ואם לא אז אין החזר כספי ושאני יכולה לקחת משהו ב60 ש״ח למרות שקניתי ב100 ש״ח). לא הייתי מוכנה לחכות משום שאני גרה רחוק ולא אגיע שוב במיוחד, ובטח שלא לקחת משהו ב60 ש״ח ולהפסיד 40 ש״ח - שזה בכלל לא ברור לי למה זה צריך להיות ככה! אמרתי לה שאני רוצה החזר כספי, היא התחילה לצעוק, להתנסח בגסות, איימה עליי ועל אמא שלי ״לא מתכוונת להחזיר את הכסף, זה מה יש, לא בא לי, מה תעשו עכשיו?״ עוד לא ראיתי חוצפה כזאת של המוכרת שמנפנפת ככה לקוחות ולא מוכנה לשרת אותם כמו שהיא צריכה ועוד מאיימת על הלקוחות ועל הכסף ששייך לי! כמובן שיצאנו משם ללא החזר/החלפת המוצר. בנוסף הוציאו לי חשבונית מוטעית, קניתי 3 מוצרים וכתבו רק מוצר 1 בשווי 210 ש״ח. אבקש לחזור אליי בדחיפות ולטפל בעניין לפני שאגש לבירורים נוספים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist