מוצר פגום - שירות לקוחות הכי גרוע שיש - לא מוכנים לתת זיכוי
קניתי 2 חטיפי פיתה צ'יפס (חריף מקסיקני).
המוצרים היו מקולקלים, טעם וריח לוואי (תאריך התוקף היה לעוד חצי שנה קדימה).
את השירות לקוחות זה לא עניין.
דרשו שאסע לסניף הדואר ואשלח להם אותם בחבילה.
לא סליחה, לא זיכוי, לא פיצוי, לא עניין אותם לדעת פרטים על המוצר ...
כשאמרתי להם שזה לא מקובל, הם אמרו "זה מה יש" וניתקו לי בפנים.
לא ממליץ להתקרב למוצרי החברה.
ביקשנו לבדוק את המוצר ולחזור בתשובת הלקוח מבקש פיצוי
כמו כן יש אפשרות להחזיר לחנות ולקבל זיכוי
אליהו ב.ש לא מיצר את המוצר אנכנו חברת שמשוקת מוצרים של מספר מפעלים
יש אנשים שקונים מוצר 1.5 שח ולאחר שאוכלים אותו מבקשים פיצוי החברה מחייבת לבדוק את המוצר ולחזור ללקוח נשמח לטפל בלקוח
21/06/2017