Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בית-אל חנות המפעל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 18:00
8:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

מוצרי פוך ונוצות פלומה מהונגריה

בית אל - חנות המפעל מעמיד לרשות לקוחותיו מבחר גדול של שמיכות וכריות אקסקלוסיביות, המיוצרות מפוך טבעי ומנוצות פלומה איכותיים, המיובאים מהונגריה. המוצרים הינם איכותיים במיוחד, ותואמים את התקן האירופאי. כלי המיטה האיכותיים מאפשרים לכם ליהנות משינה ערבה ומפנקת במשך כל הלילה. המוצרים המצוינים עמידים לשנים רבות. כמו כן, בחנות המפעל ניתן לחדש שמיכות וכריות מפוך, ואף להזמין מוצרים במידות מיוחדות לפי דרישת הלקוח.
החברה מתמחה בייצור של מוצרי מזון איכותיים תחת המותג Aunt Berta?s וכוללים קונפיטורות, ממרחים, רטבים יחודיים ושוקולד בוטיק משובח. כל המוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. אפיית לחמי בריאות, עוגיות בסגנון אירופאי, קרקרים, פסטות, שמן זית באיכות גבוהה מאוד והפקת דבש טהור מכוורות בגידול וטיפוח עצמי.
החברה מייצרת ומתמחה בייצור שמיכות וכריות מפוך טבעי הונגרי.
המוצרים נמכרים בעיקר בחנות המפעל בזכרון יעקב אך ניתן למצוא אותם בחנויות מובחרות פרטיות ברחבי הארץ.
מוצרי טקסטל
השמיכות והכריות האקסקלוסיביות שלנו מיוצרות פוך ונוצות פלומה המיובאים מהונגריה, באיכות הגבוהה ביותר וע"פ תקן אירופאי.
תוכלו להנות משינה ערבה ומפנקת עם מוצרים איכותיים למשך שנים.
כל המוצרים שומרים על איכות מקסימלית ובלתי מתפשרת.
ניקוי וחידוש שמיכות וכריות פוך טבעי.
תפירה בגדלים מיוחדים, לפי דרישת הלקוח.
ריבות וקונפיטורות: ריבות וקונפיטורות במתכוניים יחודיים, מרכיבים טבעיים בלבד, קונפיטורות המכילות 75% פרי, במגוון טעמים ייחודיים מרקחת זו אף זכתה בפרס. מעדנים עשירים של הדודה ברטה מיוצרים ללא תוספת סוכר, עשויים 100% רכיבי פרי טרי ורענן. במתכון המסורתי יש ידע מדוייק
כמה זמן דרוש לבחישת הפרי, כדי להביאו לשיא טעמו הטבעי.
לחמים באפייה ביתי: מגוון מאפים מהדגנים האיכותיים ביותר, אנו אופים לחמים ולחמניות טריות מידי יום במגוון טעמים וטקסטורות. לחמים והלחמניות של כרמל מוצרים טבעיים מצויינים כמרכיב איכותי בארוחת בוקר המעניקה אנרגיה למשך היום.
מגוון המוצרים נאפים מהמרכיבים האיכותיים ביותר והטריים ביותר.
עוגיות בוטיק: העוגיות שלנו נאפות באהבה רבה, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.
מתנור האפיה היישר למדפים. העוגיות נפלאות כתוספת מתוקה להפסקת משקה חם.
קרקרים: קרקרים באיכות מעולה ובעלי טעם אנין, המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, הישר ממטבחה של דודה ברטה. כך תוכלו להנות מחוויה ייחודית ומלאת טעם בכל ביס.
עוגות: אנחנו מביאים אליכם את שטרודל התפוחים המסורתי, כפי שנאפה במטבחה הכפרי והאיכותי של דודה ברטה, במשך דורות. שטרודל התפוחים הטרי, העשוי מרכיבים איכותיים מגיע אליכם הישר מאוסטריה, והניחוח..., כמו כן אנו מכינים מגוון רחב של עוגות תוצרת בית, ללא שימוש בחומרים משמרים ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר.
דבש: דבש הוא מוצר נהדר שמספק לנו הטבע, ערכיו הבריאותיים והתזונתיים ידועים עוד מימי קדם. בכרמל מוצרים טבעיים אנו מייצרים דבש טהור ואיכותי מכוורות המונחות באזורים שונים בארץ, כדי להעצים את הטעם הייחודי של כל אזור ואזור.
פסטה: מגוון רחב של פסטה ביתית עם דגש רב על טעם עשיר לצד מרכיבים טריים ואיכותיים. פסטה היא ארוחה מהנה למבוגרים וילדים בתוספת רוטב עשיר ומהביל.
שוקולד, ופרלינים בוטק: לכל אחד יש רגע ביום בו הוא רוצה לעצור את הזמן, להתפנק או לפנק אחרים.
בדיוק עבור הרגע הזה פיתחנו את טעמי שוקולד הבוטיק שלנו,
עבודת יד, טעמיים יחודיים, איכות בלתי מתפשרת ובאהבה גדולה.
שמן זית: שמן הזית הוא עולם מלא של טעמים וריחות מרגשים.
שמן הזית עשוי מזני זיתים משובחים שגודלו באהבה רבה ללא שימוש בריסוסים ודשנים כימיים. שמן הזית הנו תוצר של טיפול קפדני במטעי הזיתים, מסיק ידני וכבישה קרה של זיתים מובחרים מעמק יזרעאל. אנו מוסקים את הזיתים בשיא טעמם.
רטבים וממרחים: כרמל מוצרים טבעיים ודודה ברטה מציעים מגוון רטבים יחודיים מלאי טעם וארומה נפלאים, המוסיפים טעם וריח לכל התבשילים האהובים עליכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על בית-אל חנות המפעל

אזורי שירות

זכרון יעקב

תחומי העסק

ייצור ושיווק שמיכות

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

גרמנית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3214580

טלפון נוסף 04-6299986

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בית-אל חנות המפעל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על בית-אל חנות המפעל

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות טוב, יחס אדיב, זמינות טבה , מחירים סבירים. מומלץ .
חוות דעת
המוצר מצויין השירות, א,א
חוות דעת
שרות נעים ואדיב
מוצרים מיוחדים .
שרות מעולה ומוצרים מיוחדים תעימים ותראים.
חויה נעימה ורצון לחזור שוב
השרות היה מאד אדיב ,מנומס וחביב ובהחלט מקצועי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist