Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רואי (roy) שוקולד - תמונה ראשית

מידע נוסף על רואי (roy) שוקולד

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

ייצור, יבוא ושיווק שוקולד

סוגי חנויות

אוכלים ושותים

ממתקים על המשקל

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5346851

עסק זה נמצא במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רואי (roy) שוקולד
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על רואי (roy) שוקולד

4
מחיר 4
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 4
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מיוחד
העמדה בסינימה סיטי עושה טוב ויפה לעין. אני מאוד אוהבת את העיצובים השונים של השוקולדים,אך כאשר קניתי בפועל קצת התאכזבתי כיוון שהטעם רגיל למדיי,והמחירים קצת יקרים.
רכישת שוקולד
במהלך ביקור בסינמה סיטי החלטנו לרכוש מתנה. ביקרנו ברואי שוקולד והמוכרת כיוונה אותנו לעבר עציצון שוקולד. המחיר (45 ש''ח) שלו היה סביר. לא התנסינו באכילת השוקולד, אבל מפעמים קודמות התרשמנו שמדובר בשוקולד איכותי. הזמינות של המקום, כמו כל הסינמה סיטי, גבוהה.
משקאות ברואי שוקולדים לפני סרט
הייתה לנו חצי שעה פנויה לפני שנכנסנו לסרט בסינמה סיטי, והחלטנו לרכוש משקאות אייס שוקולד (מקופלת, מקופלת לבנה, עוגיות אוריאו). בסך הכול המשקאות ברובם היו טעימים מאד. חלק מהמשקאות המפורסמים בשלט בדוכן לא מוצעים בתקופה הזו של השנה (סמודי תות עם שוקולד לבן, למשל), כך נאמר לנו על ידי המוכר, וחבל שהשלטים לא מעודכנים. המחיר לא זול, אבל סביר: 20 ש''ח למשקה, כולל קצפת (שהייתה ממוצעת ולא יותר, להתרשמותנו). השירות היה מהיר.
נהדר
מקום מתוק וטעים מאד של מבחר שוקולדים ומתוקים. המחירים סבירים. בתמונה שוקולדים לחנוכה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist