ביום רביעי נסענו אני ובת זוגי אל הורי בבאר שבע, במהלך הנסיעה התגלה תקר באחד הצמיגים ברכב, הזמנתי גרר ובטרם נסעתי אל צמיגי כמות, התקשרתי לברר מה המחיר של צמיג מישלין, ציינתי גם בדיוק מה אני צריך כדי להמנע מטעויות. נאמר לי שהמחיר הוא 500 ש״ח. למרות שראיתי באינטרנט שהמחיר גבוהה משמעותית מהמחיר הנמוך ביותר (395 ש״ח), החלטתי בכל זאת להגיע אליהם כי זה היה קרוב ולא היה לי זמן לשטויות.
הגרר הוביל את הרכב שלי אליהם, נותן השירות הסתכל על הצמיג ואמר לי ״אתה צריך 91v״ והדגיש את ה-v, פעמיים. ביקשתי שיותקנו שני צמיגי מישלין מאחורה כפי שהמליץ, מנהל הצמגייה אמר שמישלין זה יהיה יקר, הזכרתי לו את השיחה המוקדמת שבה אמר לי שזה יעלה 500 ש״ח והוא ענה שאם כך הוא אמר, זה יהיה המחיר למרות שמישלין זה יותר יקר (או במילים אחרות, ממה שאני הבנתי... אם סתם היית מגיע על גרר, הייתי תוקע לך מחיר יקר יותר כי אתה כבר אצלי אבל התקשרת קודם אז תקבל את מה שאמרתי לך בטלפון).
טוב, התקינו לי את הצמיגים, נסעתי משם והודיתי להם על השירות המהיר אבל היום כשבדקתי מה הותקן לי ברכב, גיליתי שלא הותקן 91v אלא 91h, מדובר בצמיג זול יותר עם דירוג c בצריכת הדלק לעומת דירוג b ב-91v (כפי שהוסבר לי שאני צריך), כמו כן, קוד המהירות של הצמיג הוא 210 ק״מ ולא 240 כפי שיש בצמיג 91v (לא שאגיע למהירויות האלה, אך בכל זאת, נמכרה לי גרסה זולה יותר).
חבל, פשוט חבל, נראיתם לי כל כך אמינים, סמכתי עליכם ובסוף תקעתם אותי. מה שווה כל הנחמדות אם בסוף אני יוצא בתחושה שרימיתם אותי ? אני לא ממליץ לאף אחד בשום מצב.