Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד'
יום ה'
יום ו'
יום שבת
8:00 - 22:00
8:00 - 23:00
7:00 - 14:45
19:15 - 22:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על שופרסל דיל

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

שופרסל דיל

רשת שופרסל

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7653000

פקס 09-7661189

עסק זה נמצא במתחם G כפר סבא

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שופרסל דיל
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על שופרסל דיל

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4
זמינות 4
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שופרסל בכפר סבא מתחם G
סופר גדול הנמצא ממש בצד המתחם. הסופר מרווח ונעים לעשות את הקניות כי הכל מסודר יפה במדפים וקל למצוא את המוצרים באופן מהיר. בקופה קיבלתי שירות מהיר יחסית, היו כמה קופות פעילות. תודה על השירות שלכם אגיע שוב בקרוב.
קופות עצמיות משוכללות
יום ששי, תור ארוך לקופות העצמיות - אבל תוך כמה דקות מגיעים לאחת הקופות (יש כ 10 קופות עצמיות). מה שמעניין הוא שלא ניתן לצאת מבלי שהצגת את החשבון בחלון הסריקה שפותח שער יציאה.
הכי זולים, במגבות, מצעים, מכשירי חשמל.
אני קונה ותיקה, קונה הכל, כי יש שם הכל, מצעים ומגבות, ודברי חשמל, הכי זולים, סחורה טובה, מחזיק שנים, שירות אדיב.
מחלקת הגרין בשופרסל- שווה ביקור
באופן כללי שופרסל אחלה חנות. יש בה מה שצריך, טרי, מחירי תחרות. אבל מחלקת הגרין היא משהו משהו. מי שרוצה מזון אורגני וכל מיני מוצרי בריאות ייחודיים ימצא שם במחיר זול יותר מאשר יש בחנויות טבע. למשל אבקת אפיה ללא אלומיניום, ותמצית וניל טהורה . גם השמן קוקוס שם זול ממקומות אחרים. מומלץ.
הסופר הזול בכללי באזור
סופר רחב ידיים עם מבחר סחורה גדול במחירים סבירים מאוד, מלא מבצעים לקהל ,לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס אשראי שלהם.שעות פתיחה ארוכות. קצת מתעכבים בקופה, לרוב חסר עגלות קניה - ובכל זאת שווה ביקור.
  • 1

76 סניפים של שופרסל דיל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist