Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על ביג סייל

אזורי שירות

מזרע

תחומי העסק

מוצרי חשמל

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3117129

טלפון נוסף 04-6429294

פקס 04-6429295

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ביג סייל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על ביג סייל

2.6
ציון כללי 1.8
שירות 1
מחיר 4.2
זמינות 2.2
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מיהרו מאוד לקחת את הכסף אבל את התנור לא סיפקו עדין וגם מענה לטלפון אין
שירות מזלזל וזוועתי
הזמנתי 2 מזגנים, נאמר לי במעמד הקנייה כי הם יהיו אצלי בתוך יומיים, הם לא הגיעו ולא היה שום מענה במשך כל היום לטלפונים ולהודעות, בשעות המאוחרות קיבלתי תגובה שלמחרת בבוקר הם אצלי. בשמחה קבעתי עם המתקין שיגיע בצהריים.. מפה לשם שילמתי למתקין על כלום, קיבלתי התעלמות מוחלטת במשך כל היום שוב, מזגנים לא קיבלתי וכשסוף סוף ענו לי להודעה ששלחתי ניסו לזרוק אותי ליבואן שאני אשבור את הראש איתו. מיותר לציין שביטלתי את הקנייה, אני מעדיפה לשלם יותר במקום אחר שבו אקבל שירות טוב ומכבד.
אין מענה מצד המוכר לאחר תשלום
רכשתי חבילה של 7 מוצרי חשמל, הובטח לי שתנור ומדיח של בוש יבואן רשמי. מדיח הגיע באיחור של שבוע אחרי המון טלפונים, רובם ללא מענה וביקור שני בחנות. הזמנתי התקנה בחברת csb לפי טלפון ששחף מסר לי *2220. הגיע הטכנאי, פתח את האריזה ואמר שהמדיח של יבוא מקביל וסירב להתקין. שחף סינן בטלפון ומסרונים, בביקור נוסף שלי התחיל לצרוח עליי באיומים להיפגש בבית משפט. באותו ביקור אבא של שחף הבטיח שאותו טכנאי של יבוא רשמי יבוא להתקין. זה לא קרה. המדיח פתוח במרפסת ואני לא מצליחה להבין למי לפנות ומי נותן אחריות והתקנה.
הזמנת מקרר
גם לאחר 3 שבועות המקרר שהזמנתי לא סופק למרות הבטחות אין קץ. למרות שהאחריות על הספקת המוצר הוא על הספק ולא על מחסן המכירה, אין מעקב מטעם צוות המחסן לגבי הספקת המוצר. מספרי הטלפון של המחסן נותרים ללא מענה ויש צורך לטרוח ולשוב לחנות. חוויית קניה מלאה באכזבה ועגמת נפש.
סיפןר על מקרר שלא הגיע!!!
הזמנתי מקרר ב15 נובמבר 2016 במחסן החשמל מזרע, כאשר התקשרתי לברר לגבי המקרר עוז המוכר שענה לי היה מאד נחמד והבטיח לי כי ניתן יהייה לקבל את המקרר תוך יומיים, כעבור שעה התקשרתי והזמנתי טלפונית , ובסיום ההזמנה הוא אמר כי המקרר יוכל להגיע רק ביום ראשון , אמנם להיות בלי מקרר זה לא נעים אך מכיוון שכבר עשיתי את העסקה החלטתי להמשיך חיכינו למוביל שיגיע עם המקרר ביום ראשון והוא לא הגיע , ואף אחד לא התקשר, התקשרתי לעוז לבדוק מה קורה הוא לא ענה לי למחרת הוא שלח לי במסרון טלפון של המוביל, דיברתי עם המוביל והוא הבטיח להתקשר ולהביא את המקרר למחרת , ושוב חיכינו ושוב הוא לא הגיע ושוב אף אחד מבית העסק לא יצר עמי קשר וגם לא ענה לטלפונים ולהודעות שהשארתי. התקשרתי כמה פעמים בכל יום ושלחתי מיסרונים - במשך שבוע-אך אין מענה ,כעבור שבוע הצלחתי לאתר את מספר הטלפון של ישראל שושני- אחד ממנהלי הרשת הוא אמר כי היו בעיות עם המוביל הקודם והוא פוטר, ושזה ממש לא בסדר שאף אחד מהרשת לא דיבר איתי, והבטיח שיחזרו אלי תוך שעה ועד שעות הערב אף אחד לא התקשר.איתרתי טלפון של אחד המובילים שאמר לי כי הוא יעזור לי ויביא את המקרר,(הוא אפילו לא ידע במה מדובר), למחרת נסיתי שוב ליצור קשר עם מנהל החנות ועם ישראל שושני בכדי לוודא שאקבל את המקרר הנכון אך גם נסיונות אלו ליצור עמם קשר טלפוני/במסרונים לא נענו- בושה! ואז שלחתי לשניהם מסרון כי אני מבטלת את העסקה ולא מעוניינת לעבוד איתם. לסיכום, עגמת נפש בזבוז זמן ועצבים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist