אני מגיע לחנות בגבעת שאול כל יום שישי.
החנות מאוד נוחה וקל להתמצות.
המחירים לרוב בינוניים אבל לפעמים מביאים מותגים קטנים עם מחירים ממש טובים. רק שזה לרוב מבצעים חד פעמיים.
המחירים על האריזות הקטנות לא משהוא וכדי לקבל מחיר יחסית טוב צריך לקנות בכמויות או באריזות jumbo.
הכנסת האקדחים הקוראים את הכרדודים, מה שמאפשר מעבר מהיר בקופה, הוא שיפור מבורך מאוד. רק חבל שיש כל כך מעט עמדות שקילה חפירות וירקות. את כל הזמן שלא עומדים בתור בקופה מבזבזים בתור לשקילה. עוד מאמץ קטן בבקשה וזה יהיה מושלם.
אני מגיע לסניף פ"ת מכ"ס .
בעיקר בגלל מוצרי Kirkland ותבלינים .
לצערי הרב המוצרים פג תוקפם והם עדיין על המדף .
איכות וטריות ירקות המוצרים אחרים ירודים .
כשפניתי למנהלת קופות וקופה ראשית הסתכלו בתמיהה רבה ולא הבינו מה אני רוצה .
המלצתי , להסיר בזריזות לאחר בדיקה את המוצרים שפג תוקפם .
במידה ואמצא בביקורי בהא מוצרי מסוג האמור אפנה לגופים המתאימים לאריכת ביקורת מתאימה
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אתי
05/05/2015
2.2
מגשי בשר מחוץ לקירור
בתאריך 3.5.2015 בשעה 17:21 עשיתי קנייה בסניף פתח תקוה
בעומדי בקופה מספר 8 ראיתי מתחת לעמדה דלי גדול עם 3 מגשי בשר להחזרה למקררים
שאלתי לפשר הדבר מדוע לא מחזירים את מגשי הבשר למקרר שאמורים להיות קפואים ולקופאי לא הייתה תשובה.
אחרי ששילמתי פניתי לעמדה הראשית במקום והנפתי את שאלתי לאחרית/מנהלת משמרת והנ"ל הגיבה בזילול שעוד מעט יקחו את המגשים.
נראה שאינכם לומדים כלום גם אחרי כתבה כה גרועה (מ-25.3.2015) ששודרה בטלוויזיה על צורת אחסון והתנהלות שהבשר אינו ראוי למאכל אדם עדיין ממשיכים בזילול כלפי הקונים.
להלן תגובת הרשת מתוך הכתבה:
תגובת הרשת: "אנו נמצאים בפיקוח וטרינרי צמוד, במידה ויתברר כי יחידים חרגו מן הנהלים הדברים יטופלו בחומרה הראויה".
אנו סמוכים ובטוחים כי במידה שאכן יתגלו חריגות מהנהלים בסניף, הן יטופלו באופן מידי ע"י מנהלי הרשת.
ואני דורשת שגם על זה אתם אמורים לטפל לאלתר באופן מידי!!!!!!