אחותי החיילת רכשה סנדלים מג'וזף במחיר של 270 ש"ח. לאחר שנעלה את הסנדל ארבע פעמים בלבד, נפתח תפר של הרשת בסנדל.
אמי ניגשה לחנות שממוקמת בקניון בת-ים וביקשה להחליף לאותו דגם תקין או לשלוח את הסנדל לתיקון. היא קיבלה פתק של טיפול בנושא.
לאחר כשבוע, התקשרה מנהלת החנות להודיע שאין דגם כזה יותר ואין אפשרות לתקן את הסנדל ושתבוא לקחת דגם אחר- לבחירתה.
אחותי החיילת ניגשה לחנות, לא היו דגמים של סנדלים שמצאו חן בעיניה ולכן ביקשה לראות נעל אחרת (נעל סירה).
המוכרת טענה שיש להוסיף 150 ש"ח- כלומר, נתנה זיכוי בסך 100 ש"ח בלבד ולא על המחיר המלא של הסנדל (270 ש"ח). נראה לכם הגיוני?
אחותי לא לקחה את המוצר ונשאר לה ביד זיכוי של 100 ש"ח.
שירות חובבני, מחירים בשמיים, מגוון מצומצם מאוד של דגמים.
נפנה לשירות הלקוחות ולמועצה הישראלית להגנת הצרכן, ההתנהלות של הרשת מבישה!