D&T פתרונות הדפסה, מתמחה באספקת פתרונות הדפסה מגוונים מאיכות גבוהה. אנו מציעים מחזור של ראשי דיו וטונרים באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. החברה מובילה באספקת פתרונות מתכלים, יבוא ושיווק ראשי דיו וטונרים מקוריים וחלופיים לכל סוגי המדפסות. כל מוצרינו נמכרים באחריות מלאה, לאחר שעברו בדיקות תקינות ואיכות. אנו מציעים שירות לבתי עסק וחברות, תמיכה טכנית מסורה, שירותי מילוי דיו, ייבוא וייצור ראשי דיו לכל סוגי המדפסות.
עוד פרטים
תחומי שירות
מידע נוסף על פתרונות הדפסה D&T
אזורי שירות
תל אביב
תחומי העסק
דיו למדפסות
תחומי עיסוק נוספים
מדפסות
מאפיינים נוספים
ייעוץ מקצועי בנושאי הדפסה
מפה
יצירת קשר עם פתרונות הדפסה D&T
מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על פתרונות הדפסה D&T
3
דירוג כללי
שוגון
01/12/2018
5
עמדו בציפיות
הזמנתי דיו למדפסת, הגיע לכתובת בזמן הצפוי.
הזמנה נוחה דרך האתר.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אריה
04/02/2016
3
פניתי לבית העסק לצורך רכישת דיו, השירות אדיב, המחיר זול, בחנתי הצעות אחרות ובחרתי בו בגלל המחיר, אך צריך שהחנויות יעקבו אחרי המשלוחים, המוצר התעכב והגיע אחרי חודשיים, בית העסק זיכה אותי וכשקיבלתי את המוצר חייבו אותי במחיר מוזל.
אבשלום
11/05/2013
1
D&T - שרות לאחר קניה גרוע ביותר
בינואר 2013 רכשתי מחברת d-and-t פתרונות הדפסה מחסנית דיו ממוחזרת. החלטתי להזמין דרך d-and-t למרות שאפשר לקנות בחו"ל מחסנית חדשה תואמת כולל משלוח לארץ באותו מחיר כי הערכתי (בשוגג, כך מסתבר) שזה יחסוך לי זמן. לאחר זמן קצר אני מגלה שהמחסנית מדפיסה רק שני צבעים במקום שלוש, כלומר מחסנית תקולה. פניתי ל-d-and-t. נראה כי יש להם שיטה: הם לא מגיבים בכלל לפניות שירות. השארתי הודעות בתא קולי, באתר, אף אחד לא חוזר. בסופו של דבר התקשרתי והשארתי הודעה שאני מעוניין לרכוש משהו חדש, ואז תוך 10 דקות חזר אליי נציג החברה!
ביקשו ממני לשלוח חזרה את המחסנית. אז בשביל סכום די פעוט של 75 ש"ח אני מכוצ'ץ' את המחסנית לתוך מעטפה מיטרטר לדואר ומשלם על משלוח חוזר (כמובן שלא אשלח בדואר רשום בשביל סכום כזה). ואני חושב לעצמי: ראשית, האם השם הטוב שלהם לא מצדיק לזכות סכום כזה כשלקוח טוען שהמוצר תקול? שנית, מה יש להם לעשות עם מחסנית התקולה? או שאולי הם מאמינים שאני עובר את כל התהליך הזה איתם בשביל "לעקוץ" אותם ב-75 ש"ח?
אחרי כמה ימים אני יוצר קשר, הם אומרים לי להתקשר אליהם כשהחבילה תגיע כדי לבצע את ההחזר. כלומר לא מספיק הטרטור לשלוח את החבילה עם כל הפרטים, אני גם צריך לתזכר אותםף ממש חוצפה! לאחר שבוע שולח מייל נוסף, תשובתם: "לא הגיע אלינו הדואר, יש לך מספר חבילה?". בשלב הזה התייאשתי, יש גבול כמה אני יכול להשקיע בשביל 75 שח. מעניין איך דואר ישראל נוטה "לאבד" חבילות שלא משתלם לבית העסק לקבל?
לסיכום קיבלתי מוצר תקול, שרות לקוחות מחפיר וכשכבר דיברו איתי אז רק בזבזו לי את הזמן. בינתיים כבר הספקתי להזמין מחסנית באתר בחו"ל עובד מצוין ולא יקר. d-and-t עוברים אצלי לרשימה השחורה.- 1
06/12/2018