Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה', שבת
יום ו'
9:00 - 22:00
9:00 - 15:30
צפה בשעות הפעילות

רשת קסטרו החלה את דרכה בשנת 1933, עת עלתה משפחת קסטרו לישראל מיוון והחלה לייצר ולשווק שמלות. לאחר מכן נפתחה חנות קטנה בתל אביב שנקראה "קסטרו", ומאז ועד היום הובילה קסטרו את הטרנדים הישראליים באופנת גברים ונשים. כיום הרשת מונה עשרות סניפים, וכן את מרכז קסטרו בתל אביב: 3 קומות הכוללות מספרה, חנות נעליים ותיקים ואת קפה-בר "פידל". בשנת 2004 התרחבה קסטרו לשוק הבינלאומי והיא תמשיך במגמת התרחבות זו בעתיד.

עוד פרטים

מידע נוסף על קסטרו - נשים, גברים וילדים

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

קסטרו עודפים

רשת קסטרו

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-800-266066

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קסטרו  - נשים, גברים וילדים
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על קסטרו - נשים, גברים וילדים

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תחילת עונה במחיר טוב...
קנינו לנכדה חולצה טי-שירט בצבע קרמל מדליק. השירות מהיר ונעים. המחיר סביר מאוד לגבי תחילת העונה, הקיץ. מבחר גדול של פריטים במסגרת חנות העודפים הזו.
אחלה מחירים
המחירים מאוד טובים. החנות עצמה הרבה פעמים חמה וחנוקה והמזגן מקולקל. הריח שיש בכל קסטרו זה סיוט. אבל השירות של המוכרים טוב מאוד.
מצויין
מחירים מצוינים, אמנם קולקציה ישנה אבל אפשר למצוא דברים טובים ואיכותיים בזול
מחירים שווים!
מחירים מאוד נמוכים, מבחר ענק של עודפים, שירות טוב
צריך לחפש ואז מוציאים דברים טובים
החנות יא עודפים וצריך לחפש ולפשפש כדי למצוא בגדים מתאימים אבל שווה לחפש, מצאנו לבעלי חולצה מכופתרת יפהפה שבמחיר רגיל הייתה עולה בקלות 150 ש"ח בכל חנות, כאן היא הייתה במבצע של 20 ש"ח מחיר מעולה והבגד של קסטרו אז מדובר על אותה איכות. קצת חבל שחלק מהמוכרים בעיקר האחראי עסוק בלדבר עם חברים שלו במקום לעזור ללקוחות ולעזור בקופה כי סתם היה תור ארוך על קופה אחת.
  • 2
  • 1

3 סניפים של קסטרו - נשים, גברים וילדים

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist