Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
6:00 - 18:00

הקופה פתוחה ברציפות

6:00 - 12:00

שעות פתיחת הקופה בבוקר

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על תחנת רכבת באר יעקב

אזורי שירות

באר יעקב

תחומי העסק

חברות רכבת

חברות רכבת

רכבת ישראל

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *5770

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תחנת רכבת באר יעקב
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על תחנת רכבת באר יעקב

3.5
מחיר 3.5
זמינות 3.5
שביעות רצון 4
שירות 4.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יש מקום לשיפור
בתחנת באר יעקב יש בעיה של תשתיות. מדובר בתחנה ישנה יחסית, ללא מבנה. היום נסעתי מבאר יעקב לת"א. לא הייתה קופאית בקופה, ניתן היה לקנות רק במכונות האוטומטיות. גם לא היה מקום מוצל על הרציף, עמדנו בסמוך ליציאה בסמוך לקיר על מנת שיהיה לנו קצת צל. מצד שני, בשנה האחרונה הוסיפו שירותים לתחנה - שיפור משמעותי. אך זה לא מספיק. תחנת יבנה-מזרח הייתה גם היא במצב דומה, והקימו שם מבנה שמכבד את עצמו. בעיירה בעלת תנופת פיתוח כמו באר יעקב, ראוי לפתח את תחנת הרכבת בהתאם ולהתחיל לבצע שיפורים ניכרים במקום.
רכבת באר יעקב
תחנת הרכבת של באר יעקב היא תחנה די קטנה יש תחבורה ציבורית אליה ויש מקומות חנייה למי שמגיע עם רכב. התחנה עצמה די נקייה אין עומסים, אבל מה שכן בשל היותה תחנה די קטנה זמינות הרכבות היא די נמוכה ויש רכבות שאפילו לא עוצרות בתחנה שם.
תחנת באר יעקב
התחנה היא תחנה קטנה ופשוטה יחסית. מבחינת זמינות - קל להגיע אליה אפילו ברגל מכל מקום כמעט באר יעקב. מצד שני, זמינות הרכבות והתדירות שלהן בתחנה זו לא גבוהה במיוחד. גם רכבות שעוברות דרך התחנה לא עוצרות בה בשעות מסויימות. רוב הספסלים בתחנה לא מוצלים, כך שבשעות הצהרים חם ומצטופפים מתחת לגגון *אחד* בכל רציף. הפן הטוב ביותר של התחנה הוא השירות שלה. מאוד אדיבים ומוכנים לסייע במידע. סה"כ התחנה לא רעה אבל ניתן להכניס שיפורים פשוטים יחסית שיקלו על חיי הנוסעים.
  • 1

54 סניפים של תחנת רכבת באר יעקב

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist