Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 22:00
9:00 - 16:00
מצאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

אמריקן איגל היא שילוב בין אופנת קז'ואל ועיצובים עכשוויים עם סגנון נצחי ורלוונטי תמיד, באמריקן איגל אומרים "LIVE YOUR LIFE". מתמחה בעיצוב וייצור ג'ינסים, חולצות אופנתיות ואקססוריז במחירים אטרקטיביים.
למותג קולקציה רחבה של ג'ינסים לצעירים וצעירות במגוון גזרות, שטיפות ועיצובים והוא מאמין שכל אחד יכול למצוא את הג'ינס שלו.

עוד פרטים

מידע נוסף על American Eagle

אזורי שירות

קרית אונו

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

אמריקן איגל American Eagle

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6055883

מפה

Navigate
מפת הגעה אל American Eagle
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על American Eagle

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3
זמינות 3.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טוב מאד
חנות לא צפופה , הצוות זמין לענות על שאלות ולחפש מידות ובקופה תורים בסה"כ סבירים . וחוץ מזה ניתן להשתמש בכרטיס מועדון של קבוצת פוקס.
שרות לא גמיש רק לפי החוק היבש
במהלך חודשיים ניסיתי לקנות לבני מכנסי ג'ינס: פעמיים הן נקרעו בשל פגש ביצוא ובפעם השלישית מכרו לי ללא טיקט - דבר שהתגלה כשבאתי להחליף אותם. הבעתי את מורת רוחי על הטרטור הממושך לטובת ג'ינס בשווי 160 שח וניתקלתי במענה טלפוני משתי נציגות ומהמנהלת שלהם שהסביר לי שאין מה לעשות, זו התוצאה. תשובה לא מתאימה לעובדה שמזמן שילמתי ולכן מגיע לי מוצר תקין. הלקוח לא צודק... אין מה לעשות, עובדים לפי החוקים. לא מתגמדים. לא מפעילים חשיבה והגינות.
חנות טובה
החנות גדולה ונוח להסתובב בה וגם ניתן להשתמש בכרטיס מועדון שכולל מספר רשתות . הדבר שמאד מצא חן בעיניי היה כמה רחבים ונוחים תאי המדידה , בניגוד להרבה חנויות אחרות .
לא נוח ומעט יקר
החנות אומנם מרווחת, אבל מסודרת בצורה מאוד לא נוחה. הגעתי לשם על מנת למצוא שמלה, והיה לי קשה למצוא שם דברים כי היא לא מסודרת לפי קטגוריות. הפריטים שם מאוד יקרים. אך האיכות די טובה. מעט מאוד הנחות/ מבצעים.
שירות בקופות התשלום - גרוע ביותר
כשהגעתי לחנות עם הבן שלי לקח זמן עד שאיתרנו משהו שיעזור... בתור לקופה היינו כ-20 איש ואף יותר. כשעבר 13 דקות ולא התחלפו האנשים בקופות (3 קופות), נגשתי לאחראי המשמרת והתלוננתי על האיטיות הבלתי נסבלת בקופות והאחראי משמרת היה אחד מהקופאים. הוא בקושי והקשיב לי היה זלזול וחוצפה בתגובה שלו שהם מנסים להזדרז ואני שעם עוד ילד קטן בן 3 ששוכב על הרצפה ובוכה השתדלתי לשמור על איפוק אבל זו חוצפה מהשורה הראשונה והם לא ראויים להיכנס לאף חנות שלהם ולרכוש!!!!!!!!!!! כשהגיע התור שלנו לשלם מתברר שכל העיכוב והבזבוז זמן הזה הוא לשכנע אנשים להצטרף ולהיות חברי מועדון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חוצפה!!!!!!!!!
  • 2
  • 1

43 סניפים של American Eagle

American Eagle, פתח תקווה

ז'בוטינסקי 75, פתח תקווה

03-6055851 03-6055851

American Eagle, גבעתיים

דרך יצחק רבין 53, גבעתיים

03-6325196 03-6325196

American Eagle, רמת גן

דרך אבא הלל סילבר 301, רמת גן

03-5563765 03-5563765

American Eagle, תל אביב

דרך מנחם בגין 132, תל אביב

03-5609689 03-5609689

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist