Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
24 שעות ביממה
7 ימים בשבוע

רצוף 24 שעות

צפה בשעות הפעילות

משטרת ישראל פועלת לאכיפת החוק, לקיום הסדר הציבורי ולשמירה על ביטחון הנפש והרכוש, ובה בעת לכיבוד זכויות היסוד של האדם. השירות במשטרת ישראל מבוסס על ההכרה בשליחות הלאומית והגשמתה ועל הזדהות עם ערכי מדינת ישראל ועם רוח מגילת העצמאות. ערכי משטרת ישראל מהווים מצפן מוסרי המכוון את התנהגות השוטר.

עוד פרטים

מידע נוסף על משטרת ישראל-תחנה טבריה

אזורי שירות

טבריה

תחומי העסק

משרדי ממשלה, מוסדות וחברות ממשלתיים

משרדים ממשלתיים

משטרה

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-6728444

מפה

Navigate
מפת הגעה אל משטרת ישראל-תחנה טבריה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על משטרת ישראל-תחנה טבריה

3
ציון כללי 3
שירות 3
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
התקשרתי אתמול לתחנה טבריה שרוצה להתנדב למשטרה אמרו לי תבוא מחר יעני היום אז כמתי מוקדם היה מזג האוויר מאוד גשום הגעתי באמצעות שני אוטובוסים כל הבגדים רטובים הגעתי איפה שהקבלה היה שוטר ועוד שתי בנות ו בן לא היו מהמשטרה היתי מדבר עם השוטר כולם היו צוחקים ומתחבים אחד בשני אומר לי השוטר מי שצריכה לקבל אותך יש לה הרבה תפסים למלה תחזור בראשון אמרתי לו הגעתי כל הדרך מכפר בועינה נוגידאת ועכשיו אומר לי שהיא עסוקה וקבעתי איתכם על מחר אז הוא אומר אין מה לעשות יצאתי מהתחנה והתקשרתי למספר שהתקשרתי לו קודם ואז אמרו לי מי אמר לך שעסוקים תחזור אולי טעות אז חזרתי ובגשתי אותו שוטר הוא אומר לי למה התקשרתה עוד פעם נכון שאמרתי לך בראשון למה שתתקשר אמרתי לו לא ענין שלך והיה מדבר בחצפנות אמרתי לו אם אני לא אתחיל היום אני לא אחזור אמר לי ממ🤷🏽‍♂️ תעשה מה שבאה לך וכולם היו צוחקים והבנות ברחו מאחור לקבלה והתחילו לצחוק ממש הרגשתי כמו שגן שלי ילדים יש לכם לא מרכז משטרה אני מכווה שתתבלו בכל השטיות של הילדים הזאת משטרת ישראל אתם! בסוף אני באתי לעזור לכם ולהיות חלק ממכם בסוף שאקבל שרות כזאת!( 0547776584 מס טל שלי)
לא טורחים לענות לטלפון, כשכבר עונים טורקים לך בפנים או "מעבירים" למישהו אחר שלא עונה. שירות מחפיר של עולם שלישי.
לפני יותר משנה וחצי, בתקופה של בחירות האחרונות, הגיעה הת''ז שלי ממודיעין לטבריה. והם לא רק שמרו אותה טוב, אבל אחרי השנה גם עשו הכל שאקבל אותה בשיטה נחה וללא סיפורים. תודה!
לפני יותר משנה וחצי, בתקופה של בחירות האחרונות, הגיעה הת''ז שלי ממודיעין לטבריה. והם לא רק שמרו אותה טוב, אבל אחרי השנה גם עשו הכל שאקבל אותה בשיטה נחה וללא סיפורים. תודה!
מקום אחלה שירות טוב
מגיעים בזמן לזירה אבל השירות מצוין וכנ"ל האיכות תודה רבה
  • 1

113 סניפים של משטרת ישראל-תחנה טבריה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist