Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מטפלים שופ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ג', ה'
ימים ד', ו'
10:00 - 17:00
10:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

מטפלים שופ היא חנות המחזיקה את כל מה שדרוש למטפל. במטפלים שופ תמצאו את כל הציוד והאביזרים לתחום הרפואה המשלימה: מיטות טיפולים, מזרוני שיאצו, ציוד לקליניקה וספא, כריות אורטופדיות, מוצרי קוסמטיקה טבעית, ביגוד למטפל כגון מכנסי שיאצו ואלדין, חלוק מטפלים לכל התחומים, מוצרי אווירה וריח, מוזיקה לטיפולים ועוד. מטפלים שופ היא הבית עבור כל סוגי המטפלים בתחום הרפואה משלימה.

עוד פרטים

מידע נוסף על מטפלים שופ

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

ציוד ואביזרים לרפואה משלימה

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-801-222111

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מטפלים שופ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מטפלים שופ

4
ציון כללי 5
שירות 3.5
זמינות 4
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולה
החנות אמנם לא נגישה כ"כ (המון מדרגות), אבל יש בה מבחר של מוצרים טבעיים במחיר יחסית זול. ניתן גם להזמין הביתה.
מעולים
מעולים. שירות טוב. משלוח זריז אז בקצרה טוב מאוד . נגישות עם חנייה מחוץ לחנות
חנות אינטרנטית מקצועית ואיכותית
רכשתי בחנות זו דרך האינטרנט ציוד לטיפולים כמו ג'ריקן שמן שקדים, מגבות, סדינים חד פעמיים ומבער. החומרים איכותיים וקיבלתי גם מתנה שמנים אתריים באיכות סבירה. השירות היה נעים והמשלוח הגיע מהר ללא תקלות.
פעם הייתם טובים.. חבל
1. שירות לא נעים ולא יודע לקבל ביקורת - מאשים את הלקוח בהכל 2. חברת השליחויות מבריזה 3. איכות השמן הדרדרה - הריח מסריח. פעם קודמת לא היה לו כזה ריח.. (זרעי ענבים)
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist