Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ספורטקום - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 20:00
9:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

ספורטקום היא חברה לשיווק מוצרי ספורט ומכשירי כושר ביתיים לשלל ענפים. באתר ספורטקום ניתן למצוא מגוון מותגי ספורט מהטובים בעולם, בעלי איכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. אצלנו ניתן לערוך קנייה מאובטחת, על ידי מערכות אבטחה של חברת רווחית וחברת PayPal. בין מוצרינו: מולטיטריינר, אופני כושר מקצועיים של מגוון יצרנים, אליפטיקל, אופני ספינינג, ועוד מגוון מוצרים איכותיים עבור כושר ביתי.

עוד פרטים

מידע נוסף על ספורטקום

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

מכשירי כושר ביתיים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5080555

פקס 03-5080555

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ספורטקום
נווט

יצירת קשר עם ספורטקום

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ספורטקום

5
מחיר 4.5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הכי אדיב, מקצועי, הוגן ואמין..
לא רק בפעם הראשונה קיבלתי שירות מעל ומעבר. סטנדרט השירות מאד גבוה. חווית הקניה למי שמגיע אל העסק היא מאד מיוחדת. בתור מאמן ובעלים של סטודיו, באתי במגע עם הרבה ספקים . אין ספק שרכישת הציוד מהבעלים(דודי) היא תמיד מלווה בחיוך ובמחירים הוגנים. הוא פשוט יוצא מגדרו עמ' שאצא מרוצה. אם זה טיפול ומשלוח מהיר ככל הניתן או המחירים הנוחים ביחס למתחרים. אין ספק שביקורת חיובית ופירגון לעסק שהיושרה וההגינות בראש מעייניו. מאד מומלץ!!!
תגובות (1)

דודי  - תמונה
תגובה של בית העסק

13/08/2017

איזה כיף לפתוח כך את השבוע ! תודה לך ולכל לקוחותינו הנאמנים והמרוצים !
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש כדורסל, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי, שהגעתי למקום עצמו קיבל אותי בעל העסק, התרשמתי מימנו ומהמקום, הסביר לי על המוצרים בחנות, שילמתי מחיר זול לעומת מקומות אחרים שבדקתי, המחיר והשירות שקיבלתי שיכנעו אותי לרכוש את המוצר.
תגובות (1)

דודי  - תמונה
תגובה של בית העסק

14/02/2017

תודה רבה !
פניתי לבית העסק לצורך רכישת רולר בליידס, השירות שקיבלתי היה מצויין, אדיב ומקצועי, הוא סייע לי במה שהייתי צריכה, המשלוח היה מהיר והמחיר ששילמתי היה סביר ובהתאם לציפיותיי, לא בחנתי הצעות נוספות, בחרתי בהם במקרה.
תגובות (1)

ספורטקום - תמונה
תגובה של בית העסק

01/01/2018

תודה רבה ! נשמח לעמוד לשירותך בעתיד .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist