אינרנט עובד גרוע, התקשרתי לתמיכה טכנית להבין מה קורה אמרו לי שכל עוד אינטרנט עובד זה בסדר מבחינתם ולא אכפת להם שדרכם אני לא יכול לטעון קבצים מסויימים ובפאלפון אחרת כן.
לא מכיר אף חברה אחרת שלוקחים דמי חיבור בעלות של חודש, זה ממש מעצבן.
כולם לוקחים דמי סים אבל דמי חיבור זה הזוי.
חזרנו לגולן אחרי שעברנו לחברה אחרת והיינו לא מרוצים מהקליטה. הייתה בעיה עם אחד מכרטיסי הסים הישנים (הוא ישן ולא היה ננו), התקשרנו בבקשה להעביר את המספר לכרטיס ננו אחר שהיה לנו בבית, וערב שלם התבזבז לנו בשיחה עם נציגה ששמה אותנו על "החזק" בלי להגיד לנו מה היא עושה. ביקשנו אחמש והיא סירבה. היא אמרה לנו שאם אנחנו רוצים, ננתק ונדבר עם נציג אחר. ניתקנו וכשהתקשרנו מייד אחר כך המוקד כבר היה סגור ונאלצנו לחכות ליום למחרת. הבעיה טופלה, אך השירות היה מאכזב ומתיש מאוד.
היה ברשותי סים של גולן טלקום, התקשרתי אליהם בשביל להפעיל אותו ורכשתי חבילה במבצע של 29 ש"ח הכל כלול: אינטרנט ושיחות ללא הגבלה וכנראה עוד כמה דברים שלא טרחתי לבדוק כמו שיחות לחו"ל. השימוש שלי בסים הוא רק עבור אינטרנט למחשב נייד. התקשרתי אליהם פעם אחת כדי להתחבר וקיבלתי שירות מעולה. היתרון הגדול שלהם זה שניתן לעשות הרבה פעולות דרך האינטרנט (גם להתנתק) ולא רק דרך שירות לקוחות זה יעיל וחוסך זמן המתנה. האינטרנט במהירות סבירה ומידי פעם יש ניתוקים לכמה שניות אבל לא קריטי, בטח למחיר הזה. שיניתי דרך האתר שלהם אמצעי תשלום ועבר חלק. סה"כ מאד מרוצה.
כשמתקשרים למחלקת מכירות, הם ישר עונים כמובן. אבל ברגע שאתה לקוח, התמונה משתנה. מחפשת אותם משך שעות ואין מענה. גם השארתי פעמיים את המספר שלי כדי שיחזרו אלי. איש לא חוזר משך שעות ארוכות, מהצהריים עד הערב. גם כשנשארים על הקו מייבשים את הלקוח משך דקות ארוכות. פשוט בושה.
בעקבות המבצע לקיץ (37 ש"ח לקו ראשון ו-18 ש"ח לכל קו נוסף) ובעיות בחברה הקודמת שלי, החלטתי לעבור לגולן טלקום.
הגענו לסניף של באג בסי-מול באשדוד, שם ביצעו לנו את הניוד במהירות ובקלות.
השירות של הנציג היה מצויין.
בינתיים הקו עובד יפה ואין על מה להתלונן..