Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פולו פרסום וסחר בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 18:00
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

פולו פרסום וסחר בע"מ מתמחים בייבוא והפצה של שעוני איכות. החברה מתמחה בייבוא והפצה, ולכן זוכהל מחירים מינימליים המאפשרים אספקה של מוצרי איכות במחירים משתלמים ביותר. חברת פולו פרסום וסחר בע"מ היא מראשוני יבואני שעוני הקוורץ בישראל, ובעלת ניסיון וותק רבים בשיווק. כל המוצרים מיובאים על ייד חברות מורשות, כדי להבטיח כי הקונה יזכה לזירות אדיב ואיכותי, ולחלקי חילוף שיחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות.

עוד פרטים

מידע נוסף על פולו פרסום וסחר בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

שעונים - ייצור, יבוא וסיטונאים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5602967

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פולו פרסום וסחר בע"מ
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על פולו פרסום וסחר בע"מ

5
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא יכולתי לבקש יותר
הזמנתי שעון מהאתר, כשהמחיר בו היה האטרקטיבי ביותר, בתוך דקות ספורות התקשרו לאמת איתי את ההזמנה והבטיחו להוציאה מיידית. הנציגה סכמה איתי את אמצעי התשלום וסגרה את השיחה בנימוס. השעון הגיע בתוך פחות משבוע באמצעות שירות Epost, והגיע בשלמותו, עם קבלה וחשבונית. אני מאד מרוצה!
מוצרים טובים וזולים
רכשתי מהם דרך האתר שעון יד יפה, הגיע תוך כשבוע. שרות טוב, שלחתי להם שאלה במייל והם חזרו אלי תוך כמה שעות לטלפון. מותגים איכותיים, ויחסית לא יקר.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist