
היי ביז בע"מ
אינטרנט - מרכזי קניות בכפר סבא
רפפורט 3, כפר סבא, קניון כפר סבא הירוקה בניין המשרדים קומה 13
תחומי שירות
מידע נוסף על היי ביז בע"מ
אזורי שירות
כפר סבא
תחומי העסק
אתרי מסחר אלקטרוני
סוג המוצר
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה
מוצרי בית וגן
מוצרי ספורט ומחנאות
כלי בית ומטבח
ציוד מחנאות
עוד פרטים
מאפייני החנות האינטרנטית
חנות קטלוג עם תמונות ופירוט מוצרים
שירותי רכישה מאובטחים
קניות עם אפשרות לאיסוף עצמי
חנות וירטואלית עם שירות לקוחות
מספרי טלפון נוספים
טלפון נוסף 072-2200989
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על היי ביז בע"מ
1.6
דירוג כללי

amramhilik
19/10/2024
4
בניגוד לחוות הדעת הקודמות, ואיני יודע אם השירות אותו קיבלתי מייצג את כל החברה, אבל - אותי שירת בחור בשם בן. הוא היה זמין כל הזמן, הגיב מיידית, היה מאוד יעיל ומהיר. למרות שלא נפתרו כל בעיותי (חוייבתי בטעות ב - 70 $ יותר) אני מוכרח לציין את תודעת השירות של זה שטיפל בי. התעוררו בעיות שטופלו על ידו היטב, יותר מזה הוא טרח ליידע אותי בכל רגע, כך שתכתובת הווטסאפ ביננו ארוכה מאוד. המלצי עליו אישית לחברים רבים שלי.

Moshe Tova
11/01/2021
1
לא עונים לטלפון בטענה שמשדרגים
נשלחים מיילים לביטול הקניה לאחר יום אחד בטענה שיש הטעיה בפרטים (מיבש עם קונדסור ובכלל אין הוא בעל וונטה)
נשלח הודעה דרך האתר הייטקזון לביטול ואין תגובה בוואטאפ שלהם, רק בהשגת טלפון של חבר' היי ביז שהיא המפעילה
074-7221857 או 074-7223600 יש תגובה.

Naomi
22/11/2020
1
צידנית הגיע ללא רגלים
קיבלתי מתנה צידנית, ולכן לא ניתנת לשימוש!! מסתבר שהגיע ללא הרגלים שאמורות לייצב אותה. אני מנסה להתקשר לשרות לקוחות, לכתוב בצור קשר ופשוט אין עם מי לדבר. התמונה עם סימון החץ האדום זו הצידנית שלי והשניה זה עם החלק החסר שלא הגיע לעולם (חברתי צילמה לי איך צריך להראות) 
מור וגולד בע"מ
26/08/2020
1
לא מרוצה בכלל המהשירות
אחרי שקנית אין עם מי לדבר, האמת גם לפני
שירות ממש לא טוב
זמן הספקה גרוע
חלק מהדברים שהגעתי לא הגיעו בכלל
חוות דעת
01/11/2019
2
שירות גרוע מאוד
קיבלתי מבני, גיא עובד בחברת הייטק, מחשב נייד מסוג אסוס שנרכש (במבצע לעובדי הייטק) בחברת "היי ביז" מכפר סבא כמתנת יום הולדת. המבצע כלל גם מקלדת ועכבר אלחוטיים.
אבל כשניסיתי להפעיל את העכבר והמקלדת- התברר שהעכבר פגום (הקליק הימני נתפס ומנטרל את המקלדת).
ניסיתי לברר בניירות שקיבלתי למי עלי לפנות כדי שיחליפו את העכבר והמקלדת הפגומים. לאחר לא מעט מאמצים (יש שרשור של צנרת האספקה: ספק-מכירה- -שיווק- חברת שליחויות) הצלחתי להגיע לשרות הלקוחות של "היי ביז" כפר סבא. ענה לי בחור אדיב בשם נאור. אלא שהוא לא ידע לאן להפנות אותי. הבטיח לברר ולשוב אלי.
אז הבטיח.
אחרי 4 ימים של דממת אלחוט צלצלתי שוב לחברה. הפעם ענה לי בחור בשם נעם- גם הוא אדיב מאוד. שוב חזרתי על הסיפור. והתלוננתי על כך שלא חזרו אלי. הוא בדק ואמר שלא חזרו כי לא הסתיים הברור בנושא. אבל הבטיח שהוא בודק ויחזור אלי עוד באותו יום עם תשובה.
אז הבטיח.
משלא חזר- צלצלתי אחרי יומיים פעם נוספת. שוב היה זה נעם שענה לי. התנצל על שלא חזר אלי. בדק- ושאל אם אוכל להגיע לכפר סבא כדי להחליף את העכבר והמקלדת. השבתי לו שאני גר בראשון לציון, ואיני סבור שאני צריך להגיע לכפר סבא כדי להחליף מוצר פגום שנשלח אלי. הוא שוב התנצל, אמר שאני צודק, והבטיח לבדוק מתי יש שליח שיוכל להביא לי מקלדת ועכבר חדשים ולקחת את הפגומים. הבטיח שיחזור עוד באותו היום....
השיחה ביננו הסתיימה ברוח טובה וב"אינשאללה" מצידי.
אז האינשאללה- נותרה בעינה.
איש לא התקשר ושום שליח לא הגיע. מאז עברו יומיים נוספים ואין קול ואין קשב...
אז אם אתם מתכוונים לרכוש מוצרים באמצעות "היי ביז" ותזדקקו לשרות- כדאי שתדעו למה לצפות: זו חברת "היי אנטי שרות"...
בני ברק, ראשון לציון.- 2
- 1