Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
היי ביז בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

תחומי שירות

חנות וירטואלית

מידע נוסף על היי ביז בע"מ

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

אתרי מסחר אלקטרוני

סוג המוצר

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

מוצרי בית וגן

מוצרי ספורט ומחנאות

כלי בית ומטבח

ציוד מחנאות

עוד פרטים

מאפייני החנות האינטרנטית

חנות קטלוג עם תמונות ופירוט מוצרים

שירותי רכישה מאובטחים

קניות עם אפשרות לאיסוף עצמי

חנות וירטואלית עם שירות לקוחות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 072-2200989

מפה

Navigate
מפת הגעה אל היי ביז בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על היי ביז בע"מ

1.2
ציון כללי 1.2
שירות 1.3
מחיר 1
זמינות 1.2
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.6
שביעות רצון מהמחיר 1.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא עונים לטלפון בטענה שמשדרגים
נשלחים מיילים לביטול הקניה לאחר יום אחד בטענה שיש הטעיה בפרטים (מיבש עם קונדסור ובכלל אין הוא בעל וונטה) נשלח הודעה דרך האתר הייטקזון לביטול ואין תגובה בוואטאפ שלהם, רק בהשגת טלפון של חבר' היי ביז שהיא המפעילה 074-7221857 או 074-7223600 יש תגובה.
צידנית הגיע ללא רגלים
קיבלתי מתנה צידנית, ולכן לא ניתנת לשימוש!! מסתבר שהגיע ללא הרגלים שאמורות לייצב אותה. אני מנסה להתקשר לשרות לקוחות, לכתוב בצור קשר ופשוט אין עם מי לדבר. התמונה עם סימון החץ האדום זו הצידנית שלי והשניה זה עם החלק החסר שלא הגיע לעולם (חברתי צילמה לי איך צריך להראות)
לא מרוצה בכלל המהשירות
אחרי שקנית אין עם מי לדבר, האמת גם לפני שירות ממש לא טוב זמן הספקה גרוע חלק מהדברים שהגעתי לא הגיעו בכלל
שירות גרוע מאוד
קיבלתי מבני, גיא עובד בחברת הייטק, מחשב נייד מסוג אסוס שנרכש (במבצע לעובדי הייטק) בחברת "היי ביז" מכפר סבא כמתנת יום הולדת. המבצע כלל גם מקלדת ועכבר אלחוטיים. אבל כשניסיתי להפעיל את העכבר והמקלדת- התברר שהעכבר פגום (הקליק הימני נתפס ומנטרל את המקלדת). ניסיתי לברר בניירות שקיבלתי למי עלי לפנות כדי שיחליפו את העכבר והמקלדת הפגומים. לאחר לא מעט מאמצים (יש שרשור של צנרת האספקה: ספק-מכירה- -שיווק- חברת שליחויות) הצלחתי להגיע לשרות הלקוחות של "היי ביז" כפר סבא. ענה לי בחור אדיב בשם נאור. אלא שהוא לא ידע לאן להפנות אותי. הבטיח לברר ולשוב אלי. אז הבטיח. אחרי 4 ימים של דממת אלחוט צלצלתי שוב לחברה. הפעם ענה לי בחור בשם נעם- גם הוא אדיב מאוד. שוב חזרתי על הסיפור. והתלוננתי על כך שלא חזרו אלי. הוא בדק ואמר שלא חזרו כי לא הסתיים הברור בנושא. אבל הבטיח שהוא בודק ויחזור אלי עוד באותו יום עם תשובה. אז הבטיח. משלא חזר- צלצלתי אחרי יומיים פעם נוספת. שוב היה זה נעם שענה לי. התנצל על שלא חזר אלי. בדק- ושאל אם אוכל להגיע לכפר סבא כדי להחליף את העכבר והמקלדת. השבתי לו שאני גר בראשון לציון, ואיני סבור שאני צריך להגיע לכפר סבא כדי להחליף מוצר פגום שנשלח אלי. הוא שוב התנצל, אמר שאני צודק, והבטיח לבדוק מתי יש שליח שיוכל להביא לי מקלדת ועכבר חדשים ולקחת את הפגומים. הבטיח שיחזור עוד באותו היום.... השיחה ביננו הסתיימה ברוח טובה וב"אינשאללה" מצידי. אז האינשאללה- נותרה בעינה. איש לא התקשר ושום שליח לא הגיע. מאז עברו יומיים נוספים ואין קול ואין קשב... אז אם אתם מתכוונים לרכוש מוצרים באמצעות "היי ביז" ותזדקקו לשרות- כדאי שתדעו למה לצפות: זו חברת "היי אנטי שרות"... בני ברק, ראשון לציון.
חוסר תאום מוחלט
בית העסק מתאפיין בשרות גרוע וחוסר תיאום באופן אישי קיבלתי הודעה לקחת את המוצר מהחנות עם קוד והחנות בכלל לא ידעה על העניין , כבר כמה ימים שלא קיבלתי את המוצר
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist