Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
dioi - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 18:00
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מעוניינים לרכוש דיו למדפסת? מחפשים טונרים למדפסות במחירים משתלמים? דיו ישראל היא החברה בשבילכם. אנחנו מספקים דיו וטונרים עבור מדפסות של החברות המובילות בתחום בעולם, כאשר הלקוח יכול לבחור בין מוצר תואם לבין מוצר מקורי. החברה מקפידה על מחירים משתלמים בכל קנה מידה ומסייעת ללקוחותיה למצוא את הפתרונות המתאימים להם ביותר. מרבית המוצרים מגיעים עם אחריות מלאה.
דיו ישראל נוסדה ב-2010 ומציעה מגוון פתרונות עבור מחשבים, מדפסות, פקסים, סורקים ועוד. את המוצרים ניתן לרכוש בהליך מאובטח דרך אתר האינטרנט, כאשר החברה מציעה שירות משלוחים לכל חלקי הארץ. נשמח להעניק לכם ייעוץ מקיף בתחום, ללא כל התחייבות, גם בחנות החברה, הממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן.

עוד פרטים

מידע נוסף על dioi

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

דיו למדפסות

תחומי עיסוק נוספים

מדפסות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6005907

מפה

Navigate
מפת הגעה אל dioi
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על dioi

3.5
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 2
שירות 2
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אספקה איטית ביותר!
הזמנתי באתר זה ראשי דיו למדפסת. ההזמנה.הנעשית בקלות הן דרך האתר אך אני השארתי את פרטי ויצרו איתי קשר. באותו היום כבר קיבלתי אישור לאי מייל על קבלת ההזמנה והטיפול בה.(כל זה היהי לפני שבועיים) בתחילת השבוע התקשרתי לשאול מדוע עדיין לא סופקה הזמנתי ונאמר לי שזה נשלח ולהמתין עד סוף השבוע. אני עדיין מחכה ולפי דעתי זמן ארוך מדי לאספקת הדיו לו אני זקוקה בדחיפות.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

13/07/2014

לקוחות יקרים! אנו מציעים זמני אספקה החל מהגעה ללקוח עד 3 שעות ועד ל 10 ימי עסקים. הלקוחה בחרה מרצונה בזמן אספקה של 10 ימי עסקים ועל כך תלונתה. המוזר הוא שהיא אומרת שהיא הייתה זקוקה לדיו בדחיפות. נשאלת השאלה - למה לא בחרת באספקה של עד 3 שעות? אולי מכיוון שרצתה לחסוך שקלים בודדים... המוצר יצא דרך דואר ישראל כבר באותו היום (היא מאשרת זאת), לצערנו אין לנו השפעה על הדואר. נשמח לעמוד לשירותכם תמיד.

rimush62 - תמונה
תגובה של rimush62

20/08/2014

כתוב תגובה..הדיו לא נשלח בכלל בפעם הראשונה שהזמנתי אלא לאחר שפניתי שוב שלחו את הדיו וקיבלתי אותו רק לאחר 3 שבועות (שזה הרבה יותר מ10 ימי עסקים כפי שטוענים!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist