*הנהגים נוטים לעתים לדלג על חלק מהתחנות וזאת גם כאשר יש שם אנשים.
*אין התראה מוקדמת על שינוי מסלול של קו אוטובוס מסוים.
*שירות טלפוני אינו מקצועי - הנציגים אינם יודעים מדוע קו לא הגיע לתחנה מסוימת ולעתים
מדוע אינו יצא.
*לעיתים נהגים מפספסים תחנות שבהן צריך להוריד נוסעים.
*יש לפעמים צורך לסמן לנהגים עם היד כדי שיעצרו, כי לעתים הם מצפצפים על הנוסע וממשיכים הלאה.
ההערכה באופן כללי: יש מקום לשיפור רב ביחס בין הנוסע לנהג ובאופן השירות וקפידות הקווים.
בהצלחה!
אורן יעקב.