*הנהגים נוטים לעתים לדלג על חלק מהתחנות וזאת גם כאשר יש שם אנשים.
*אין התראה מוקדמת על שינוי מסלול של קו אוטובוס מסוים.
*שירות טלפוני אינו מקצועי - הנציגים אינם יודעים מדוע קו לא הגיע לתחנה מסוימת ולעתים
מדוע אינו יצא.
*לעיתים נהגים מפספסים תחנות שבהן צריך להוריד נוסעים.
*יש לפעמים צורך לסמן לנהגים עם היד כדי שיעצרו, כי לעתים הם מצפצפים על הנוסע וממשיכים הלאה.
ההערכה באופן כללי: יש מקום לשיפור רב ביחס בין הנוסע לנהג ובאופן השירות וקפידות הקווים.
בהצלחה!
אורן יעקב.
אני משתמשת רבות בקווי החברה ברחבי פתח תקווה. רכשתי כרטיס חופשי חודשי משתלם ביותר. הנהג אדיב וסובלני על אף שזה הראשון לחודש וכולם מתמהמהים בהטענת הרב קו. הקווים מגיעים בזמן בתדירות גבוהה.
הקו תמיד עמוס (מיניבוס ולא אוטובוס), פעמים רבות הנהג מדלג על התחנה וצריך להמתין עשרים דקות נוספות. המצב אינו חדש ונוסעים רבים מתלוננים על כך ועדיין אין שום שינוי, לא בתדירות ולא בהחלפה לאוטובוס גדול! מקומם ביותר!