Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מידע נוסף על קווים תחבורה ציבורית

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

חברות אוטובוסים

מותגים ורשתות - אוטובוסים

קווים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6066055

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קווים תחבורה ציבורית
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על קווים תחבורה ציבורית

3
מחיר 3.5
זמינות 2.5
שביעות רצון 2.5
שירות 2.5
איכות 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יש מקום לשיפור רב.
*הנהגים נוטים לעתים לדלג על חלק מהתחנות וזאת גם כאשר יש שם אנשים. *אין התראה מוקדמת על שינוי מסלול של קו אוטובוס מסוים. *שירות טלפוני אינו מקצועי - הנציגים אינם יודעים מדוע קו לא הגיע לתחנה מסוימת ולעתים מדוע אינו יצא. *לעיתים נהגים מפספסים תחנות שבהן צריך להוריד נוסעים. *יש לפעמים צורך לסמן לנהגים עם היד כדי שיעצרו, כי לעתים הם מצפצפים על הנוסע וממשיכים הלאה. ההערכה באופן כללי: יש מקום לשיפור רב ביחס בין הנוסע לנהג ובאופן השירות וקפידות הקווים. בהצלחה! אורן יעקב.
חברה אמינה ונוחה
אני משתמשת רבות בקווי החברה ברחבי פתח תקווה. רכשתי כרטיס חופשי חודשי משתלם ביותר. הנהג אדיב וסובלני על אף שזה הראשון לחודש וכולם מתמהמהים בהטענת הרב קו. הקווים מגיעים בזמן בתדירות גבוהה.
זלזול בציבור!!!
הקו תמיד עמוס (מיניבוס ולא אוטובוס), פעמים רבות הנהג מדלג על התחנה וצריך להמתין עשרים דקות נוספות. המצב אינו חדש ונוסעים רבים מתלוננים על כך ועדיין אין שום שינוי, לא בתדירות ולא בהחלפה לאוטובוס גדול! מקומם ביותר!
  • 1

10 סניפים של קווים תחבורה ציבורית

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist