Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בראשון לציון
דלתות ירושלים בע"מ בירושלים

התעשיה 2, ירושלים

(20)
072-3262533 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
דור גאלרי מנעולים ודלתות בראשון לציון

פרי גן 13, ראשון לציון

(13)
072-3213788 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
מנעולי אושר -מיצאת צדיק!!!מנעולן מוסמך בפתח תקווה

ז'בוטינסקי 1, פתח תקווה

(1)
072-2646198 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על נויה דלתות- THE DOORS

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

דלתות

תחומי עיסוק נוספים

דלתות אוטומטיות

מוצרי פרזול

שערים חשמליים ואוטומטיים

סוג הדלת

דלתות עץ מלא

דלתות עץ גושני

דלתות פורניר

דלתות פלדה

דלתות סנדוויץ'

דלתות למינטו

דלתות מלמין

דלתות משולבות

דלתות ברזל

דלתות אלומיניום

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

עבודה עם אדריכלים

אפשרות לשירות אקספרס

הובלה עד בית הלקוח

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-5375353

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נויה דלתות- THE DOORS
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על נויה דלתות- THE DOORS

3.5
מחיר 3.6
זמינות 3.5
שביעות רצון 3.3
שירות 3.3
איכות 3.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
דלתות באיכות טובה- התקנה ושירות מזעזעים
לקנות דלתות בנויה - מעוד נעים ויחסית לא יקר.גם תאריך התקנה לא כזה רחוק, כמעט ואין המתנה.דלתות באיכות טובה יחסית, אחרי חצי שנה - הן כחדשות. אבל! התקנה גרועה ביותר,אם אתם צריכים חיתוך כלשהו אל תצפו לחיתןך ישר- הוא יהיה עקום, כי אחרת פשוט לא יכול להיות, איטום תחתית שמפרסמים בעט המכירה לא עושים-כי למתקין אין מספיק חומר,וגם כי זה לא חשוב, גם סיליקון אין לו מספיק כדי לעשות עבודות גמר. גם ברגים לא שקועים באביזרים ושורטים דלת אחרי ההתקנה, אביזרים מתפרקים אחרי חודשיים של שימוש רגיל. לקבל שירות משלים-צריך להתחנן חצי שנה , עם להזכיר לאחד, ואח"כ לשותף השני, וגם למתקין, שבסופו של דבר מבטל כל ביקור הנקבע, בסופו של דבר מתקין מגיע- עם חומר משלים שמספיק רק לדלת אחת, ומסביר שזה לא חשוב, וכאשר מסדר אביזרים שנפלו(ידית ומכסה מנעול) מבקש לחנך ילדים לא למשוך בידיות ! כן קניתי דלתות כדי לשמורם בויטרינה! בקיצור כאב ראש מחיסכון קטן!
תגובות (2)

doors.im - תמונה
תגובה של בית העסק

17/04/2014

רכשת דלתות באיכות טובה את צודקת -- קיבלת שירות ללא תשלום למרות שהיטב יודעת את שהדלתות עברו בביתך טראומה לא קטנה. להזכירך, דלת זה רהיט ויש להתייחס אליו שכזה ולא כאל מוצר שניתן להתעלל בו. למרות שגרמתם לדלתות נזק אנו באנו ותיקנו את מה שגרמתם... פעם הבאה נדע לחייב אותך בשירות הנ"ל -- אולי תהיה יותר מרוצה? אצלנו השירות הוא מעל הכל, כך יעידו עשרות אלפי לקוחות. חג שמח!

Natalya - תמונה
תגובה של Natalya

14/05/2014

חוצפה אי אפשר לרפות. יש לי מאניה שכזאת להתעלל בדלתות פנים בלבד. שאר המוצרים אצלי בבית מחזיקות מעבר לכל תחזיות!!! לקחת אחראיות על מתקין לא מקצועי, ולהתנצל = זה רכוש של אמינים. בהצלחה! סלחתי, שכחתי אתקן כל מה שלקוי בעופן עצמאי, דרך אגב שילמתי למתקין,מה שהיה מגיע לו! הייתי משלמת לשכן זהב ידיים יותר בכיף. מצטערת שפניתי אליכם.
16 דלתות לבית פרטי- משפחה מרוצה
אנחנו משפחה מראשון לציון, בנינו בית פרטי משגע השקענו באיכות גבוהה בכל הבית. רצינו דלתות איכותיות במחיר סביר, אחרי סקר שוק שמחנו מאוד לגלות את נויה דלתות בניהולו של תומר שהיה אדיב מאוד, מקצועי וישיר- המחירים היו פשוט נמוכים ברמה לא מציאותית ביחס לאחרים שדרשו מחירים מטורפים, ובאיכות גבוהה שלא נופלת מאחרים!! הזמנו דלתות מסוג pro דוחות מים, וכן דלת כניסה מהממת. האספקה וההרכבה היו ברמה מקצועית מאוד ואף המלצנו על המקום למספר משפחות נוספות שבנו לידנו גם הם קנו דלתות ומרוצים מאוד. שמחנו לגלות את הכנות, הישירות, המקצועיות והאמינות של בית העסק ושל תומר המנהל את המקום. ממליצים בחום רב!!
פניתי לנויה דלתות על מנת לקנות דלתות ומשקופים ומשקופי מעבר. את הדלתות והמשקופים קיבלתי ואת המשקופי מעבר לא קיבלתי והחזירו לי את הכסף ויש לי בעיה אני צריך לחפש משקופי מעבר. המתקינים שלהם מאוד מקצועיים. התקשורת איתם בעייתית אי אפשר להשיג אותם בטלפון. פרסמו שיש להם אספקה מיידית ואפשר להגיד שעמדו בזמנים של אספקת הדלתות והמשקופים. המחיר כמו בשוק. פניתי לנויה דלתות כי היה להם את הדגם שרציתי.
10 דלתות פנים
נפגשתי עם בחור בשם תומר לפני כחודש, הזמנתי 5 דלתות פנים מסוג פרו (נגד מים) לבית שלי ו-5 דלתות פנים לבית של אימי. המתקין הראשון שהגיע פגע בקיר אצל אמא שלי וגרם לנזק. תומר לא התחמק והציע מתקין שיתקן את הנזק, וכשהבאתי שיפוצניק הוא השתתף במחצית מהנזק. צריך לשים לב בעת ההתקנה אם ההתקנה היא לשביעות רצון. הדלתות הגיעו מהר, אך בשל התקנה לקויה רק כעת אני כותבת המלצה. יש בעיה עם דלתות הזזה - לכן לא מומלץ. לגבי דלתות הפנים - הן יפות, אקוסטיות והמחיר מדהים ומתאים לכיס שלי. על דלתות הפרו יש 3 שנים אחריות כך שזה מומלץ. לציין שבכל טענה שלי - תומר היה זמין, נענה לבקשות ואף שלח מתקין שיתקן את מה שהפריע לי בהתקנה - גם אצלי וגם אצל אימי. התוצאה מקסימה. תודה תומר, מבחינתי יצאת גדול.
איכות נוראית ,לא מטפלים בתלונות.
הזמנו 7 דלתות. כבר בהתקנה ראינו שדלתות ומשקופים לא עשוים מעץ וזה תוצרת סין ולא יטליה. כעבור חודשיים מאז התקנה, הדלתות הפסיקו להיסגר, המנועלים לא עבדו, במשך חודש של דיבורים בא המתקין וסידר את המנעולים, אך פגע במשקופים. דלת הזזה בחדר אמבטיה התחילה להתפרק ולהתפצל מלמטה. כבר 3 חודשים אנחנו במסעה ומתן עם בעלים של החברה. הם כותבים שזה יתרון וחיסכון שאין מזכירה, אבל אנחנו לא צריכים קפה, אנחנו דורשים טיפול בתלונה וכל פעם מחדש אנחנו צריכים להסביר מה הבעיה. שלחו עובד לבדוק ולצלם נזקים והיום קיבלנו החלטה שלהם: המתקין אשם ועסק לא רוצה לטפל בנו. אנחנו חוסרי אונים, יחס כזה עוד לא קיבלנו מאף עסק!
תגובות (2)

doors.im - תמונה
תגובה של בית העסק

14/11/2013

לצערנו הלקוחה בחרה דלתות ללא אחריות לנזקי מים - המשקופים וההלבשות עשויים עץ בשילוב MDF - אם הייתה בוחרת מסדרת PRO העשויה משקופים והלבשות פולימריים עם 3 שנות אחריות לנזקי מים - לא הייתה לה שום בעיה בהווה ובעתיד עם מים. טופלת פעמיים ע"י בעלי מקצוע שלנו - אשר דיווח שהכול תקין. מאז שעזב לא ידוע לנו על נזקים במשקוף - אחרת אולי נגרמו על ידכם. אצלנו השירות הוא מעל הכל.. בלי קשר למזכירה או לקפה.. ברכה והצלחה.

viki - תמונה
תגובה של viki

18/11/2013

בחרנו את הדלתות לפי המלצה של רמי - יש מכירות בחברה והוא אמר גם שיש אחריות של שנה וחצי על המשקופים הרגילים. אין רטיבות בחדר והדלת מתפצלת. המשקופים קיבלו נזקים בגלל התיקון של התקנת מנעולים לא נכונה, קיבלנו מתקין מטעם החברה, לא הבאנו אותו מדעת עצמינו, אבל חברה לא לוקחת שום אחריות לא על המוצר שלה ולא על העבודה של בעלי מקצוע שלה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist