Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פאזלנד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום שבת
0:00 - 23:00

חצי שעה אחרי צאת השבת

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פאזלנד

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

זמינות

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7452189

עסק זה נמצא בקניון רננים - רעננה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פאזלנד
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על פאזלנד

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פאזלים במבחר ענקי
רציתי לרכוש פאזל רצפה לנכדי בו 48 חלקים. עד סוף ינואר היה מבצע בו אם רוכשים 2 פאזלים השלישי ינתן חינם, כך ש-3 יחידות עלו 100 ש"ח. הדמויות היו של פו הדוב. החנות יפה ומי שאוהב להרכיב פאזל ימצא בה ענין רב ופאזלים מותאמים לו.
עולם הפאזלים
בקניון רננים ממוקמת חנות פאזלנד, עולם של פאזלים ומשחקי ילדים. נכנסתי לרכוש מתנה. המבחר גדול מאוד, המוכרת התאימה לי מתנה לתקציבי. יש פאזלים ומשחקים בסכומים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו. יש לחנות מועדון לקוחות.
פאזלים לכל גיל
קיבלתי הטבה כחברת מועדון רננים לרכוש פאזל תמורת 20 ש"ח. בפאזלנד הפאזלים הם איכותיים. יש מבחר גדול לכל תקציב. היה מבצע של פאזל שני ב50%, כך שרכשנו פאזל בצורת כדור הארץ להרכבה עם נכדי, וגם הצטרפנו למועדון תמורת 30 ש"ח אותם נקבל חזרה בקניה הבאה. בחנות אחפר גם למצוא משחקי חשיבה. המוכרים מאוד נחמדים, במיוחד שי שהעניק לי את השירות, וארז לי את הפאזל למתנה. היה כדאי להכנס לפאזלנד - עולם הפאזלים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist