Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עידן 2000 - תמונה ראשית

מידע נוסף על עידן 2000

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

סוגי חנויות

מתנות וצעצועים

צעצועים ומשחקים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8330360

פקס 04-8330361

עסק זה נמצא בביג קריות

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עידן 2000
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על עידן 2000

4
ציון כללי 4.5
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום נוח
נדרשתי לקנות ציוד לבית הספר ואמרתי, מה זה משנה היכן אקנה את הציוד ובאיזו רשת, הרי אותה איכות גרועה של המוצרים. העיפרונות נקנים לשימוש אחד בלבד עד שנדרשים לחדד אותם. הגריפיל בפנים שבור. אבל מה לעשות, שעדיין צריך ציוד לבית הספר ולכן למה לא להנות מההנחות :). כעת יש מבצע של עד 20% או 25% הנחה כמעט על כל החנות.
מבחר אינסופי שירות מצטיין!
מאז שבנותיי נולדו אני לקוחה קבועה בחנות זו. קניתי השבוע השלמות לבית הספר ונהניתי לטייל בחנות. המבחר שלהם עצום, הכל מסודר ונראה לעין, המחירים מצוינים והשירות שהם נותנים תמיד סובלני נעים ומשאיר הרגשה טובה!
שירות נחמד ושעות פתיחה נוחות
לחנות 'עידן 2000' אנחנו מגיעים מידי פעם בפעם בכל פעם שיש לנו סיבוב 'יום הולדת' עם הילדים בכדי לקנות מגוון משחקים וצעצועים לילדים,בפעם האחרונה שהגענו חיפשנו מתנת 'יום הולדת' לילד כבאית של 'פליימוביל' לאחר חיפוש ממושך בכמה חנויות לפני כן וכמעט לאחר שהתייאשנו וכמעט שרכשנו משהו אחר כאפשרות אחרונה הגענו שוב ל'עידן 2000' ,היתרון הראשון היה מבחינת השעה, כשכל החנויות כבר היו סגורות או לקראת סגירה ב'עידן 2000' הייתה החנות שוקקת חיים ומלאה כאילו הם התחילו רק את יום העסקים,אז בכל אופן יכולנו להיכנס ולהתרשם מהמגוון העצום של משחקים וצעצועים כמו כן מצאנו בדיוק את המוצר אותו חיפשנו לילד דבר שחסך מאיתנו הרבה טירחה מיותרת במיוחד בשעות הערב המאוחרות. החנות ממוקמת במרכז מסחרי BIG במפרץ חיפה במקום מרכזי ונוח אפשר להגיע מכל האזור בתחבורה ציבורית או ברכב כמו כן חניות יש בשפע, הצוות מאוד אדיב לפעמים קצת OVER אבל ב'עידן' שלנו זה עדיף, מגוון הצעצועים גדול מאוד וישנם הרבה אפשרויות גם לחלופות גם אם לא תמיד מוצאים בדיוק את מה שמחפשים ,המחירים ממוצעים ביחס לכל חנות צעצועים אחרת אבל ישנם גם מבצעים ששווה לבדוק! כלומר תמיד יש תחליפים למי שלא רוצה להשקיע יותר מידי. לסיכום חנות נחמדה עם שירות טוב ומחירים סבירים שווה לבוא ולהתרשם!
חנות גדולה מלאה בצעצועים לכל הגילאים..גן עדן לקטנים ולגדולים
ניתן למצוא את כל המשחקים וצעצועים לקטנים ולגדולים.שירות נחמד ויש מבחר גדול במחירים סבירים.
מבחר גדול מאד של צעצועים ומשחקים לילדים ומבוגרים גם...
חנות גדולה בעלת מבחר גדול של צעצועים ומשחקים נחמדים וקלאסיים לכולם.שירות נחמד ומחירים סבירים.היה נחמד לקנות שם
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist