Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 21:00
9:00 - 14:00
19:00 - 22:00
צפה בשעות הפעילות

רשת מוצצים, רשת חנויות הענק המובילה למוצרי תינוקות, החלה את דרכה כמעט לפני 50 שנה בשנת 1969 בבאר שבע.הצלחתה של הרשת היא ללא ספק בחיבור האמתי עם המטרות והצרכים של הזוג הצעיר:
1. מבחר המוצרים הענק מאפשר לזוג הצעיר לקנות הכל בנוחות, במרוכז, במקום אחד גדול.
2. מגוון חבילות הלידה מאפשר לזוג הצעיר לבחור וליהנות בדיוק מהמוצרים שהוא רוצה וצריך.
3. המחירים הנמוכים (בהתחייבות) מאפשרים לזוג הצעיר לחסוך הרבה מאוד כסף, בלי לחסוך מהתינוק שלו דבר.
רשת חנויות הענק של מוצצים מתחייבת להמשיך ולשרת בנאמנות את הזוגות הצעירים - בתקופת ההיריון, ואת התינוק החדש שלהם - בשלבי התפתחותו.

עוד פרטים

מידע נוסף על מוצצים

אזורי שירות

נתניה

תחומי העסק

ציוד לתינוקות

תחומי עיסוק נוספים

הריון ולידה

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - תינוקות ציוד

מוצצים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-6269416

פקס 08-6269415

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מוצצים
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מוצצים

5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המחירים זולים המוצרים איכותיים
ב"ה מוצצים היא החנות הזולה ביותר שמצאנו לאחר בדיקות מעמיקות באינטרנט לאורך תקופה ארוכה. יש בה כל הנדרש לטיפול בתינוק ובאם. אנחנו ביקרנו בסניף נתניה. אמנם במוצאי השבת בה הגענו עבדה אישה אחת שעברה בין הלקוחות להסביר או להראות היכן נמצא חפץ מסויים וזה גרם לנו לחפש לבד או להמתין דק' ארוכות לשירות וכשקיבלנו שירות זה היה בקצרה ותמציתיות אך האישה היתה אדיבה ועזרה לנו. ההמתנה בקופות היתה יחסית קצרה וגם כאן השירות היה אדיב. בסך הכל נהננו מחוויית הקניה ובמיוחד חשוב לציין שוב כי המחירים זולים מהרבה רשתות וחנויות אחרות בתחום. דבר נוסף שלעניות דעתי יש לשים לב אליו, בנוגע לתצוגת חדרי השינה. הריהוט ממוקם גבוה ואין אליו גישה מלבד להסתכל מלמטה. אמנם מקבלים הסבר מפורט והמחירים רשומים בכתב גדול וברור אך אישית הפריע לי שלא יכולתי לראות בגובה העיניים וביתר נוחות את הריהוט המהמם. קנינו קניה גדולה בה הצטיידנו במרבית החפצים שתיכננו לקנות ואנחנו מרוצים עד היום, לאחר חצי שנה.אנחנו ממשיכים להגיע מדי פעם כאשר יש לנו צורך בקניה של יותר ממוצר אחד וגם לעשות מנוי ולקבל את מחירי המבצעים. בהצלחה רבה לצוות "מוצצים", ולכל הקונים שיהיה הרבה מזל טוב ונחת!!
מחירים מעולים שירות מצוין
זה התינוק השלישי וכמו תמיד אני נותסעת עד נתניה למוצצים. כאן קניתי הכל החל מעגלה, מיטת תינוק, משחקי התפתחות וכלה במוצצים, בקבוקים, ביגוד ועוד. השירות מעולה, תשומת לב אישית לכל לקוח, מחירים משתלמים, מוצרים איכותיים של מגוון מותגים. חוויית קניה נהדרת.
מחירים שווים
נכנסתי לסניף מוצצים בנתניה לקנות מס' פריטים, במקרה היה באותו יום מבצעים ממש שווים על מגבונים, מוצצים, בקבוקים ועוד מדובר במחירים שלא מצאתי באף חנות אחרת השירות בחנות גם מאוד טוב
שירותיות ברמה גבוהה של המנהל שם
קניתי בעבר הרבה מאוד פעמים במוצצים, המחירים שם זולים והוגנים. מה שגרם לי לכתוב עליהם את הביקורת החיובית הזו זה בגלל מקרה שקרה לי לאחרונה. קניתי אמבטיה ומעמד. לא הייתי מרוצה מהמעמד והחלטתי לבוא לבדוק אותו בחנות. המנהל אמר לי שאין מעמד אחר, וכשביקשתי להזדכות על הקנייה הכל עבר חלק. מה שכן, במקום לנסות להתחמק מזיכוי או לעקם פנים, המנהל היה מאוד אדיב ושירותי. בגלל שכבר הייתי שם לקחתי 3 קרמי החתלה במחיר מסויים. הוא ראה את מה שלקחתי, ואמר לי שיש מבצע על שלישייה (מסתבר שעל אריזת שלישייה ולא על בודדים). הוא הלך והביא לי אריזת שלישייה וחסך לי כמה גרושים. זה לא שחסכתי כך מאות שקלים, אבל עצם הגישה האדיבה והשירותית הזו, זה לא דבר של מה בכך וכל הכבוד לו. בכלל מעולה שיש סוף סוף סניף של מוצצים בנתניה.
  • 1

15 סניפים של מוצצים

מוצצים, כפר סבא

רפפורט 3, כפר סבא

08-6269441 08-6269441

מוצצים, פתח תקווה

בן ציון גליס 30, פתח תקווה

08-6269484 08-6269484

מוצצים, בני ברק

מבצע קדש 56, בני ברק

08-6269444 08-6269444

מוצצים, ראשון לציון

יוסף לישנסקי 18, ראשון לציון

08-6269438 08-6269438

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist