Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בטרי'ס - batteries - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:30 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

בטרי'ס היא המרכז לסוללות, מטענים וספקי כוח מכל הסוגים. בין מוצרינו המובילים תוכלו למצוא: סוללות לאייפון, סוללות לאופניים חשמליים ולקורקינטים, מבחר של מטענים ניידים וסוללות גיבוי חיצוניות, סוללות נטענות מכל הסוגים לניצול חשמל מיטבי וחסכוני, כל סוגי המטענים לסוללות נטענות, סוללות להחלפה לשואב אבק רובוטי, וכן סוללות בייצור מיוחד ובהתאמה אישית לתחום הרובוטיקה. כמו כן, ניתן להזמין סוללות בעזרת משלוח מהיר, ונשמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה.

עוד פרטים

תחומי שירות

שיווק סוללות ייצור סוללות על פי דרישה שיווק מטענים

מידע נוסף על בטרי'ס - batteries

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

סוללות, מטענים וספקי כוח

תחום השימוש

שימושי סוללות

שימושי מטענים

למכשירי סלולר

לאופניים חשמליים

לציוד תעשייתי

לסוללות נטענות

עוד פרטים

סוגי סוללות

סוללות אצבע

סוללות נטענות

סוללות חד פעמיות

AA

AAA

עוד פרטים

חומר פעיל בסוללה

ליתיום

יצרן

apple

Samsung

Sanyo

קהל יעד

לקוחות פרטיים

מפעלי תעשייה

שירותים מיוחדים

משלוח עד הלקוח

רכישה באמצעות האינטרנט

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6007680

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בטרי'ס - batteries
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על בטרי'ס - batteries

3.5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 3
שירות 4
איכות 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש סוללה לאופניים חשמליים, קיבלתי מענה זריז אבל הסוללה פחות טובה ממה שציפיתי, שילמתי מחיר זול, בחנתי הצעות וקניתי מהם כי הם היו זולים.
תגובות (1)

BATTERIES - תמונה
תגובה של BATTERIES

15/02/2016

תודה הדר שרכשת ב BATTERIES סוללה לאופניים חשמליים מקורית של SAMSUNG SDI! המחיר הנמוך שקיבלת הוא בגלל שאנו חנות המפעל ומשווק מורשה רשמי היחיד בארץ של חברת SAMSUNG SDI .לגבי איכות הסוללה תמצאי שהיא הכי טובה שיש היום לשוק להציע והסיבה שאת מרגישה הפרש בין הסוללות היא שפעם הסוללות הסיניות שהגיעו עם האופניים היו חזקות יותר אפילו מהסמסונג של היום! כיום הסוללות שאינם דרך חברת SAMSUNG SDI לעיתים אינם מחזיקות מעמד אפילו שנה. גם סוללות שכתוב עליהם SAMSUNG SDI לעיתים אינם מקוריות אלא חיקוי סיני זול! ולכן מומלץ כמו בכל תחום לרכוש מוצר מהיבואן הרשמי עם תעודת משווק מורשה של SAMSUNG SDI כמו התעודה שמופיעה באתר שלנו בעמוד הבית. נשמח לראותך שוב בחנות שלנו שוב בעוד כשנתיים כשתצטרכי סוללה חדשה :) בברכה צוות BATTERIES.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist