הזמנתי ארון עם טלוויזיה (אספקה שלי, שנשלחה למפעל מראש).
בפעם הראשונה הגיעו להתקנה עם ארון ובו מסך קטן, שלא שייך לי. הגיעו גם מגירות וחלוקות שלא לפי הזמנתי. לא הרכיבו, אלא זרקו הכל בחדר והלכו.
הגיעו כעבור מספר ימים עם הטלוויזיה שלי, אבל היא לא התאימה לדלת שכבר היתה בשטח (היה צפוי, מכיוון שלא לקחו את הישנה לצורך התאמה). מלמלו משהו גם על אי התאמת מידות הדופן והלכו, מבלי לקחת את הטלוויזיה.
אחרי צעקות, התקבלה הודעה מהמוכרן ובה נאמר, שיגיעו לאסוף את הטלוויזיה ואז ייצרו דלת חדשה ואז יגיעו להתקין ולקוות לטוב. לו"ז לא נמסר.
את הכסף לקחו מראש, במלואו.
תקלות עלולות לקרות, אבל אתה מצפה שיהיה לך עם מי לדבר. באגם ארונות, יש לדעת, לא מדברים איתך !!! שעות שאין מענה טלפוני. אם כבר ענו, אתה לא יכול לחצות את פקידת השרות. היא מחזירה אותך לאיש המכירות בסניף, איתו התחלת וגם הוא חסר אונים. ביקשתי לדבר עם מישהו מהייצור, כדי לוודא שלא נעשות שוב שטויות ומה הם כן מתכוונים לעשות, זה בלתי אפשרי. הם לא מדברים עם לקוחות ! לא משנה מה שאמרתי, לפקידה היתה מנטרה "אני יכולה להחזיר אותך לאיש המכירות בסניף".
כרגע, אני שבויה. הארון הישן פורק מזמן (לצורך מדידות לפני הייצור), במקומו יש ערימה של חלקי מדפים, הכסף שלי אצל אגם ארונות, לטלפון הם לא עונים. ימי עבודה מתבזבזים, חדר של ילדה עומד ללא ארון, אך עם המון קרשים... עצבים ועוגמת נפש יש בשפע ואין לדעת כיצד זה יסתיים.
אגב, גם הפייסבוק שלהם חסום להוספת פוסטים וכנראה שיש לכך סיבה טובה.
כשבאו להרכיב חסרו להם חלק מהחלקים השרות בהמשך בטלפון היה גס ודחה את המשך ההרכבה בהמשך הגיעו עוד שני מרכיבים בתאריכים שונים הראשון לא ידע מה לעשות
השני לא קיבל את החלק החסר וההרכבה נמשכת כבר כשבועיים, העבודה בגדול אינה מספיק טובה והחברה מזלזלת ברוכש.